Миний биелсэн мөрөөдөл 3р хэсэг

Жинён— удахгүй бид шинэ клипний зураг авалтандаа орно. Манай клипний гол дүрд тоглох уу?Энэ үнэхээр гайхалтай хэрэг. Би би бодохгүй шуудхан л

— ок тэгий. Хэхэ

Жинён инээмсэглээд

— 2 хоноийн дараа манай энт дээр ирээрэй. Энэ миний нэрийн хуудас

Алгийн чинээ В1А4 гэж ягаанаар бичсэн цаасан дээр В1А4 Jung Jin Young гэсэн 010……. утасныхаа дугаартай байлаа.

Гунчан— уучлаарай. Гэхдээ та бидэнд дугаараа үлдээгээч

Шинү— тийм шүү. Холбоо барихад хэрэгтэй.

Сандеил— зураг авалтын талбай гээд олон газар пуу явах болохоор

Пару—тантай хамтран ажиллах болсондоо таатай байна.

Алгаа ташаад хөөрхөн гэгч нь инээн

Жинён— бид нар тантай холбогдоно. “ нүд ирмэв “

Миний дугаарыг авч үлдэн, би тоглолтоо үргэлжлүүлэн үзэхээр зэрийдэл дунд орлоо. Өгсөн бэлэгнүүдийг нь нандигнан Сандеи.н өгсөн үүргэвчинд нямбайхан хийгээд бусдад үл анзаарагдам тоглолтоо үзсээр дуусгав.

Төгсгөлдөө “ хонгор минь сайхан амраарай “ дуугаа дуугаа дуулан тайзны шаттайгаа доош орон тэд минь тайзнаасаа далалсаар явсан юм.

Тараад явахдаа би их жаргалтай байсан ч бас сайн найзаа таниагүйд нь жаахан гайхна. Удаан хугацаанд твиттерээр харилцан сайн найзууд болсон бас миний хувьд хамгийн эрхэм хүмүүс. “ нүдээрээ инээх “

Удахгүй В1А4.тойгоо дахин уулзахдаа өөрийнгөө заавал хэн болохоо хэлнэ гэж өөртөө амаллаа.

Энэхүү 2 өдрийг цаг , минут тутмыг тоолог өнгөрөөнө. Орой болгон унтахдаа түүнийхээ өгсөн хувцасыг өмсөж унтана. Жинён минь бас өмсөөд унтаж байгаа шүү дээ.

Хичээлдээ улам сайжрах болжээ. Сайнаасаа ч илүү сайнаар. Хичээл, сургууль, гэр гэж гүйсээр байтал ашгүй 2 өдөр ирж, болзсон өдрий минь өглөө болох үед шөнө баярлсандаа бараг унтаагүй охин эртлэн болсч нар луу харан жаргалтайгаар залбирлаа.

Хамгийн сайхан өдрүүдийг нэгийг дахин бэлэглэж байгаад баярлалаа”

Дуусаад усанд орж, нүүрээ будаад ямар хувцас өмсөхөө бодож бодож даруу хувцаслахаар шийдэв.

Шинүгийн өгсөн кет, Гунчаны подволк, Сандеилийн үүүргэвчийг үүрэн дотор нь Паругийн өгсөн малгайг хийгээд толинд харан хэсэг зогсоход энэ хувцаснуудыг хослуулан өмсөөрэй гэсэн аятай их зохин яг л В1А4 стилийн охин болсон байв. Хэхэ. энэ өдөр азаар 7 хоногийн амралтын эхний өдөр. Тэд клипний зураг авалт хийх өдрөө гол дүрд нь тоглох охиныхоо зав зайг харан албаар амралтын өдөр сонгосон байж.

Өглөөний цайгаа уучихаад энт.н зүг алхаад явна, салхинд гарангаа. Тэглээ ч манай гэртэй хэдхэн буудлын зайтай болохоор. Мр.гээ асаан тэднийхээ дууг сонсон хамгийн азтайдаа бахдан инээмсэглээд алхсаар байтал нэг мэдэхэд ирэх газрынхаа үүдэнд тулан иржээ. Яасан ч хурдан бас ойрхон байна даа. Хэхэ

Уртаар амьсгаа аван автомат шилэн хаалганы өмнө иртэл “ тавтай морил хатагтай Ким Вон Хи “ гэх шиг эелдэгхэн онгойход нэвтрэн дотогши оронгуутаа Жинёны өгсөн нэрийн хуудсан дээрхи өөрийнх нь 010……. дугаар луу залгалаа. Дуудах дохио, зүрхний цохилт хоёр ижилсэн цохилно.

Дин дийн дин дийн…

Жинён— ёобусэюу?

Вон хи— байна. Вон хи байна. Тоглолтон дээр… таньж байна уу?

Жинён— аан. Танилгүй яахав. Сайн уу?

Вон хи— хэхэ “ жаахан ичингүйрэн “ сайн. Би одоо энт.н үүдэнд ирчихсэн байна.

Жинён— за. Одоо бид буух гэж байна. Зураг валтын талбай руу явах гээд. Ярий гэж байсан ашгүй өөрөө залгалаа хэхэ

Ямар хөөрхөн инээдэг юм бэ? Бурхан минь.

Дотор минь орших хэн нэгэн ингээд л хашгирна чимээгүйхэн хэхэ.

Вон хи— би харин амжиж ирж шүү хэхэ

Жинён— уучлаарай. Жаахан хүлээж байх уу? бид удахгүй ээ.

Вон хи— ок зүгээр дээ. Би хүлээгээд сууж байя

Ингэж яриад л утсаа таслан хөгжимөө сонсоод сууж байтал 20оод минутын дараа тэд цахилгаан шатнаас бууцгаагаад ирлээ.

Урдаас нь тосч очоод мэндэлтэл бүгд л хариу мэндлэв. Тэгснээ

Жинён— одоо зуаг авалтын талбай дээр найруулагч байгаа. Чамайг уулзуулж клипнийзохиодоо танилцуулах хэрэгтэй байна. Явцгаая

Гээд их л албаны чухал царайгаар хэлчихээд намайг энт.н машиндаа суулган явлаа.  Ард Гунчан, Пару, Сандеил, харин би Шинү бас хамгийн хайртай хүн болох Жинён 2той зэрэгцэн урд нь суув. Гэнэт өөрийгаа хэлдэг юм уу? гэж бодон амаа ангайттал Сандеил гэнэт…

https://b1a4kpop.files.wordpress.com/2013/07/4fa16-nd7vc.jpg

үргэлжлэл бий шүү

тэд эд гээд сэтгэгдэлийн тоо заагаад яахын. хэр их хүн уншиж байгаа мэдмээр байна. тиймээс уншсан хүн болгон сэтгэгдэлээ харамгүй илгээгээрэй.

нэг ч сэтгэгдэл надад ямар их урам болдог гээч

та нартаа баярлалаа. 😀

4 thoughts on “Миний биелсэн мөрөөдөл 3р хэсэг

  1. АНХА АТААРХЖИЙН АЗТАЙ МУУ ДУРАК ВЭ??ХХЭ НАЙЗАА АМЖИЛТ ДАРААГИЙН ХЭСГЭЭ ХҮЛЭЭГЭЭД БЖИЙЯ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥МАНАЙ ХӨӨРХӨН ЭМГЭН МУНДАГ ЮМАА ХХА

Хариулт үлдээх

