Миний биелсэн мөрөөдөл 4р хэсэг

Сандеил— Вон Хи яагаад ч юм чи бидэнд дотно санагдаад, нэр чинь цаанаа л нэг танил…

гэж битүүхэн асуухад , би хоолойгоо бага зэрэг засаад

— би твиттэр дээр та 5тай үргэлж харилцдаг. та нар миний найзууд шд. Ким Вон Хи миний бүтэн нэр л дээ

тэгтэл бүгдийнх нь намайг харах харц дотно болох нь мэдрэгдэнэ.

Сандеил— за би хэлээ биз дээ. бидний мэдэх хүн гэж.та нар юу юу гээд байлаа

Пару— гэхдээ ижилхэн нэртэй хүн л гэж бодсон ш д

Гунчан— яг миний төсөөлж байснаар их хөөрхөн юм аа

Шинү— хүүеэ болиочээ. Вон Хи ичээд улаачихлаа

гэхэд Пару, Сандеил, Гунчан 3 харий харий ичиж байгааг нь харий гээд л арын суудлаас өндөлсөөд байхад би бүр ч улаачихлаа.

Пару— ичиж байгаа нь Жинён ахтай адилхан юм уу? Жинён ахаа та хардаа

Гунчан— тийм ч юм уу хэхэ

Жинён— хөөе та нар одоо болио. би бас ичхэнэ байа ш дээ хэхэ

гэснээ ув улаан болчихдог юм даа. бүгд л бид 2г шоолоод инээлдэнэ.

Сандеил— воов манайхаан энэ 2н чих нь хүртэл улаачихлаа ш д хаха

энэ хөгжилтэй байдлыг Шинүгийн нэг асуулт эвдэн асуухад бүгд л хариултыг сонсох гэж чимээгүй чагнана.

Шинү— бид 5аас хэн нь чамд илүү таалагддаг вэ?

ээ бурхан тэнгэр минь. би ююу гэхээ мэдэхгүй байна. үнэнгээ яаж хэлэх юм бэ?

дэгрэдээ сууж байхад яаж шууд Жинён гэж хэлэх вэ? эсвэл өөр хэн нэгнийх нь нэрийг хэлэх үү?

бөөн бодол болон сууж байтал ашгүй хүрэх газраа ирчихлээ. машины хаалга онгойн бууж эхэлцгээхэд

Жинён— ” эелдэгээр инээмсэглээд ”

таны дараа

гэж хэллээ. би гацах шиг л хэхэ. зүрхний цохилт хурдсан ширтээд гацчихав. гэтэл гаранд нэг зөөлөн ямар нэг юм хүрэх мэт.

юу билээ цочин хартал Жинён инээдээ барьж ядан

 буухгүй юм уу хэхэ

гэлээ би нэгэт ухаан орсон мэт

— өө аан би бууна бууна, одоо буулаа хэхэ

гэж сандраад хаиуллаа. би түүндээ дахин дурлачихлаа. гэхдээ яадаг билээ. минй сэтгэлийг анзаарчихсан болов уу? мэдчихсэн бол би одоо  яана яаана. баларсан юмаа. тэнэг юм шиг гацчихдаа яахав дээ. ямар зай нь дууссан робот биш дээ.

гээд л өөрийгөө зэмлэн тэдний араас алхана. бид зургийн багийхан дээр ирэн найруулагчтай уулзлаа.

Жинён— сайн байна уу? энэ бидний танд яриад байсан охин. Ким Вон Хи гэдэг

гэлээ. найруудагч ахтай бөхөлзөн мэндлээд тусалж дэмжихийг хүсэхэд, найруулагч ах толгой дохин хариуллаа. тэгээд намайг В1А4.той хамт стилист, нүүр будагч дээр очихийг зөвлөв.

бид нүүр будалтаа дуусгаад хувцаснуудаа сонгож өмсөөд дахин нарйуулгч ах руу очтол найрууллагч надад хандан.

— ” beautiful lie” дууны клип. энэ хайрын сайхан дуу болхоор бид эмэгтэй хүн хэрэгтэй гэж бодсон юм. клипний утга санаа гэвэл

” 6 сайн найзууд байна. мэдээж та нар. 5 залуу,1 эмэгтэй. багаасаа найзалсан учир 5 залуу охиндоо дурлажээ. гэвч чиний сэтгэлд тэдний 1 нь л байна. тэр 2 сэтгэлээ нууцлах боловч удахгүй мэдэцгээн үерхэх болно. тэдний хурим төлөвлөгдөн тухайн өдөр нь болохд нөгөө 4 нь нууцхан сэтгэлээ  тээн битүүхэн гуних ч сайн найзууд хэвээрээ үлдэнэ. ”

чамаас харин асуух юм байна? энэ 5 залуугийн хэнийг хайртай залуугаараа сонгох вэ?  сонголт чиний гарт…?????

гэтэл Шинүгийн асуултаас бултаж чадсан ч удахгүй адилхан асууллтай таарах байжээ.

хэмээн бодлогошировч зориг гарган нүдээ аниад…

үргэлжлэл бий. тэр хэнийг зориглон хэлэх вэ?

цааш юу болох бол?????

5 сэтгэгдэл орвол дараагийхийг хийлээ ххээ

4 thoughts on “Миний биелсэн мөрөөдөл 4р хэсэг

Хариулт үлдээх

