Жинён жүжиглэх ур чадвараа нэмсээр байна

[PRESS] A Special interview with rookie actor, She is Wow's Jung JinyoungДебут хийгээд 2 жил болж байгаа В1А4 хамтлагийн залуус маань дуулж бүжиглэсээр Солонгостоо 160000 фенүүдийг нэгтгэсэн . Хамтлагийн ахлагч Жинён их чадварлаг өсөж яваа  жүжигчин юм.

 

өмнө нь тэр өөрөөсөө 5 насаар дүү дүрсгүй ахлах сургуулийн сурагчийн дүрийг “She’s Wow,” кинонд бүтээсэн.

тэрээр хэлэхдээ ” жүжигчин гэдэг  бол дуучин байхаас их өөр ” гэжээ.

одоо түүнтэй тухлан бяцхан жүжиглэх авъасынх нь талаар ярилцсаныг хүргий

 

А– Жүжиглэх их сонирхлотой байв уу?

Ж– дэбүт хийхээсээ өмнө би хөгжимтэй холбоотой зүйлсэд сонирхолтой байсан тийм ч учраас боломжийг алдалгүй барьж авсан. гэхдээодоо  бодоход би хараахан бэлэн болоогүй байхдаа үүнлүү орсон гэж боддог. найруулагч Kim Cheol-gyu надад эхэнд маш их тусалсан. тэр хэлэхдээ би бас өөр зүйлсийг оролдож үзэх хэрэгтэй гэж хэлсэн түүнийг намайг хүлээн зөвшөөрхөд би маш ир жаргалтай байсан

 

А– Чиний зан ааш өөрчлөгдсөн үү?

Ж– бүхэлдээ эргэсэн. өмнө нь би санаа зовж байсан. бодохдоо ” жүжиглэж байхдаа өөрийгөө өөрчилвөл яах вэ? гэж. гэхдээ би хийж чадна гэсэн мэдрэмж төрсөн шүү

А- аз туршдаг уу?

Ж– би зүгээр л аз сорих дуртай. бусад гишүүдээсээ хамгийн өөртөө итгэлтэй нь. зүгээр л надад боломж олдох л юм бол хийж чадах юм шиг санагддаг.

 

А– дуулах жүжиглэх 2 хоорондоо хэр том ялгаатай ву?

Ж– жүжиглэх үед эргэн тойронд чинь камер байсаар байна. бид пермормэнсэ хийхдээ л камертай харьцдаг. гэхдээ бид тэр үед жүжиглэдэггүй. би 2 жилийн өмнө дебут хийснээсээ хойш линз хэрэглэдэг болсон. хэцүү байсан ч өөрчилсөн.

 

А– энэ жил дуусахаас өмнө ямар төлөвлөгөөтэй байна даа?

Ж– 7 сард “Suspicious Girl” киногоо дуусгана. 8 сарын 7ноос 11ний хооронд тоглолттой. Япон луу аялахаар явна. хамтлагаараа шинэ дуугаараа эргэж ирнэ дээ

 

3 thoughts on “Жинён жүжиглэх ур чадвараа нэмсээр байна

Хариулт үлдээх

