Миний биелсэн мөрөөдөл 5р хэсэг

Вон хи — Жинён 

гээд өөртөө итгэл муутайхан хариулав. найруулагч алгаа ташаад

— ок ажилдаа орцгооё 

гэв. би ичсэн ч толгойд

” хийвэл бүү ай

   айвал бүү хий” 

гэх үг орж ирэн өөртөө арай л итгэлтэй болсон ч бусад гишүүд рүү харахад санаа дагаад ч тэр үү? яагаад би биш юм бэ? гээд намайг харах шиг санагдана. харин Жинён инээгээд л хана налан ярьж зогсохдоо над руу харна.

бид навчаар наадан, инээлдэнэ. яг л жаахан хүүхдүүд шиг……

найруулагч ах намайг ” сайн байна” гэх үгээр урамшуулаж урам зоригийг минь нэмнэ. зураг авалт завсарлах үед

В1А4– зохиол нь хэр санагдаж байна?

ВонХи– ммм. сайн мэдэхгүй юм аа. гэхдээ энэ найруулагчийн санаа ш дээ.

Пару– миний бодлоор жаахан утгагүй юм шиг ээ. Вон Хи.тэй бүгдээрээ найруулагчтай зохиолын тал дээр дахин ярилций

Вон Хи– тэгэх үү? миний ч гэсэн бодлоор энэ зохиол арай ч В1А4 стил биш ээ. нэг тийм хөгжилтэй зохиол байвал яах уу? Beautiful target, Baby good night шиг

Жинён– харин тийм ээ. би бас яг энэ талаар л бодож байлаа.

Шинү– тэгвэл бүгдээрээ ярьж байгаад гоё зохиолоо олох уу?

Сандеил- Вон хи бид 5н найз охины дүрд тоглох уу?

Вон Хи– ай?

Гунчан– ах аа тэр чинь юу гэсэн үг үү?

Сандеил– тэр чинь…

  Пару яриаг нь таслаад

— Сандеил арай бид 5тай үерхээд… ай?

Жинён– аа тэгээд бид нартай ээлжлээд л уулзах юм уу?

Шинү– Вон Хи тэгвэл муу эмэгтэйн дүр бүтээхнээ. ” хөмсгөө хөдөлгөнө”

Сандеил– яг үнэн. би энийг л хэлэх гээд. тэглээч дууны нэр ” Beautiful lie ” ш дээ.

Пару–  зохиж байна. тэгий. бүгд дэмжиж байна уу?

бүгд л дэмжээд найруулагч ахтай ярилцахаар явахад би юу гэж дутхав араас нь дагаад л гүйв. найруулагчид санаагаа хэлэхэд ихэд дэмжин хэрэгжүүлэхээр болов. тэгтэл би шал дэмний өмнөх зохиол дээр Жинёныг сонгож сэтгэлээ мэдэгдүүлчихлээ гэж бодогдоод л байв.

зураг авалт эхлээд Пару бид 2г хамт дэлгүүр явж байгаагаар эхлэв. бид 2 инээлдэн, хөгжилтэй зүйлс ярин сагстай тэргэнд амттан хийж явна. тэр үед Сандеил гарч ирэн намайг бас Паруг сугадсан гар луу минь харсаар зөрөх үед миний царай барайх ёстой байлаа. би ч дажгүй зөвлөсний дагуу жүжиглээд энэ ураг авалт дуусан завсарлаж байх үед хэн нэгний надад кофе өгөх гар сунав. би гахйхаад л хэн надад кофе өгдөг байна аа гээд толгой өргөн харахад…

үргэлжлэл бий. тэрэнд хэн кофе өгсөн болоо

уншигч та юу гэж бодож байна

3 thoughts on “Миний биелсэн мөрөөдөл 5р хэсэг

Хариулт үлдээх

