Миний биелсэн мөрөөдөл 6р хэсэг

Жинён- ам нь цангаж байгаа биз дээ. кофе уух уу? 

ВонХи- баярлалаа. 

Жинён- чи их сайн жүжиглэх юм аа. 

ВонХи- хэхэ тимй байна уу? баярлалаа. өө нээрээ бид 2н хэсэг хэзээ билээ. 

Жинён- хамгийн сүүлд нь ш дээ. 

бид 2г ярилцаж байхыг бусад гишүүд харан ” сайхан зохицох юм байна тийм ээ” хэмээлцэнэ. 

Пару- гэхдээ Вонхи, Жинён ах 2ахад сайн байхаа

Cnu- тийм үү? яаж мэдсэн юмаа 

Пару-  таны асуултанд Вонхи хариулаагүй ш дээ. харин дараа нь найруулагч ах сонголт хий гэхэд ахыг сонгосон ш д

Гунчан- тийм шүү. машинаас буух үед Жинён ахыг ширтээд байсан

Сандеил- харин тхх. жинён ахын тухай ярихаар ичээд байдаг

Шинү- тэгвэл Жинён тэрэнд…?

Пару- таалагддаг байх аа. кофе аваад л очсон ш дээ.

Сандеил- тэгвэл энэ 2 бие биедээ таалагддаг юм байна. 

Гунчан- жаахан ажиглацгаах уу? хэрвээ энэ 2 ийм байгаад байвал нийлүүлцгээх үү? 

Пару- ОК. Чанигийн үнэн. тэргүүн хатагтайтай болохнээ хаха

найруулагч тэгтэл Сандеил, Вон хи. зураг авалтандаа гэв

Жинён- өө чамайг дуудаж байна. явдаа амжилт

Вонхи- ок. дараа би кофе авч өгнө. кофе өгсөнд баярлалаа. 

хэсэг зураг аваад 60% нь өнөөдөр дуусахад би дахиад л тэдэнтэйгээ нэг машинд суулаа. 

Жинён- “жолооч руу хандан” ах аа эхлээд биднээс өмнө Вонхиг гэрт нь хүргэж өгсөн нь дээр байхаа

надад анхаарал тавихыг нь харахаар үнэхээр хайр хүрэм, болдог бол тэврэхсэн. 

талархалын харцаар түүн рүүгээ харан инээмсэглэхэд хариу надруу инээмсэглээд

Жинён- тусламж гарвал бидэнд хэлж байгаарай. бид нар туслана. 

үүнийг хөндлөнгөөс харсан хүмүүс өөрийн зүгээс санаа тавьж байгаагаа нууж байгаа юм шиг анзаарагдмаар. Жинёнийг тэгэж хэлэхэд 

Пару- тийм шүү бид туслана. 

Гунчан- Вонхи өөрөө хэдэн оных вэ? 

Вонхи- би 90 оных 

Шинү- тийм үү? тэгвэл “нүүна” эгчээ гэж дуудахнээ

бүгд л намайг эгчээ гэцгээхэд миний санаа бага зэрэг зовж байсан ч гоё байлаа. би тэдэнтэйгээ улам дотно болж байлаа. 

Сандеил- та сурдаг уу? 

– тийм ээ. хиймэл шүдний чиглэлээр. хамгийн сайн оюутан ш дээ. сурж байхад ажлын санал ирээд л байгаа 

Гунчан- вов нүүна тэгвэл хамгийн шилдэг нь бололтой 

Пару- өмнө нь клип рекламанд тоглож байснуу? 

– бага сургуульд байхдаа дүүтэйгээ нэг дэлгүүрийн суртчилгаанд тоглож байсан. тэрнээс хойш одоо л…

Жинён- ямар хоббитой вэ? 

– зураг зурна, бас жаахан шүлэг бичих гэж оролдоно. дуу дуулах бас дуртай шүү

Шинү- таныг ажиглаад байхад хүүхэд шиг өхөөрдөм юм аа. бас овор багатай 

Вонхи ичээд доошоо харж улаахад жолооч ах “Ким Вон Хи.н гэрийн өмнө ирлээ” гэв. 

би тэдэнтэйгээ хамт баймаар байсан ч буухаас өөр аргагүй. би машинаас буугаад ” бүгдээрээ сайхан амраарай” гээд оров. гэртээ жаргалтайгаар инээн ороод шууд л өрөөндөө ороод хэвтэнэ.

ойрд болж буй  бүх сайхан зүйлсийн тухай бодоод л…

тэгснээ босоод твиттэр дээрээ ” миний амьдралын хамгийн жаргалтай өдрүүд эхлэн, үргэлжилсээр…”

гэж биччихээд усанд ороод гарч ирэнгүүтээ компютерлүүгээ гүйв.

5 найз минь таг л байна. өнөөдөр интернет орохгүй байхаа. их л ядарсан байгаа. гэж бодоод компютэрээ унтраагаад хэвтэв. 

тэгтэл утсанд минь – “мсж ирлээ” гэх дуу өрөөгөөр нэг хадлаа. яг унтах гээд зүйрмэглэх гэж байсан юм. нүдээ нээгээд өндийн дугаарыг нь хараад нүдэндээ ч итгэсэнгүй. өөрийөө чимхэж үзлээ. өвдөж байна шүү. гайхсаар л гайхсаар л… нэг хэсэгтээ шоконд оров. тэр дугаар нь…

хэнээс ямар мсж ирсэн болоо. юу гэж бодож байна даа

үргэлжлэл бий

 

7 thoughts on “Миний биелсэн мөрөөдөл 6р хэсэг

Хариулт үлдээх

