CQ сэтгүүлд өгсөн Пару.н ярилцлага

А- бичлэгийн зураг авалт авах үед их сэтгэл хөдлөлтэй байсан уу?

П- би үзэх болгондоо л харамсдаг. ” рэпли 1994 “д тоглохдоо их айж байна

А- ямар дүр бүтээж байна?

П- одоохондоо надад хэлсэн юм алга. “рэпли 1997″н Hoya.тай адилхан байх болов уу?

А- анхнаасаа жүжигчин болохыг хүссэн үү?

П- яг дуучин болох биш байсан. реп дуу 2 1 биз дээ. харин жүжиглэх тал дээр сургуульд байхдаа урлагийн үзлэгт их ордог байсан. ахлах сургуулийн 2р ангид байхдаа Чүнан дэ.ийн 2р ангид орох гээд их бэлдэж байсан. би тийм толгой муутай биш ээ хаха. 2т орчихсон юм. илүү их хичээгээд орно гэж бодож байсан чинь энэ хамтлагтайй орчихсон. тэр үед ч чөлөөтэй байсан.

А- хаха. чи ч их зугаацсан биз дээ. хайртай учирмаар байна уу?

П- гэхдээ зугаацах, найз охинтой болох 2 зохицохгүй ээ. би дунд сурлууиас ахлах сургууль руу шилжихдээ 2 жил найз охинтой байсан. тийм болохоор хайр дурлалд туршлагагүй ээ. харин ч дараа нь миний хийхийг хүсч байгаа зүйл нилээн аймшигтай байж магадгүй. би хийнэ гэснээ хийдэг, караоке, хөгжим тоглох гээд…

А- жаахан таргалсан байна?

П- миний бие биш нүүр таргалчихсан. их стресстээд. хэрвээ би биен тамираар хичээллэвэл дороо л турчихдаг юм. одоо тоглолтон дээрээ ийм царайтай гарна гэхээр санаа зовж байна.

А- шүдээ янзлуулснаас болоод аялга дуудлага өөр гарахаас санаа зовж байна уу?

П- фенүүд сайн мэдэх биз. бэхжүүлэгч төмөр хийснээс болоод исгэрч чадахгүй байсан. “хайртай” ,” пуаранхэ” гэж 2 дууг өдөрт 1 цаг бал зуугаад дасгал хийсэн. тэгэхэд миний уруул гэмтсэн. мэдээж энэ эмчийн зөвлөгөө байсан. дуудлага сайжрах байх.

А- цэрэгт явах бодол байна уу?

П- тэнгисийн цэрэгт явахыг мөрөөддөг. хүргэн ах маань цэрэгт байхдаа хуурай замын цэргийн ангид байсан. хүргэн ахтайгаа уулзвал цэргийн амьдралын яриа сонсдог. жинхэнэ эр хүн болмоор байна. яг хэзээ явахаа мэдэхгүй ч заавал явах болно.

А- гэр бүлийнхээ тухай ярихдаа их л анхаардаг. айлын ууган хүү юу?

П- тийм ээ. надаас 3 насаар бага охин дүүтэй. одоо манай компанид трэни хийж байгаа

А- дүү чинь удахгүй дебут хийх үү ?

П- үгүй ээ хол байна. шалгалтаа өгөөд л явж байгаа. дүү бид 2н авъасыг харьцуулах аргагүй ээ. шинэ жилээр 4 настай байхдаа төгөлдөр хуурыг яг л аяаар нь дардаг байсан. аав дуулаад л. авъяас нь эрт эхэлсэн юм аа.

One thought on “CQ сэтгүүлд өгсөн Пару.н ярилцлага

Хариулт үлдээх

