CQ сэтгүүлд өгсөн Шинүгийн ярилцлага

А- бусад хүмүүсээс асуухаар В1А4.оосоо нүдний шил, том толгой санагддаг. надад бас ингэж л төсөөлөгддөг.

Ш- би үзэл бодлын хувьд их өвөрмөц хүн. намайг танихад амар учираас ингэсэн юм аа. компани дотроо ер залхуурдагүй. зохицож ажилладаг. би өөрчлөгдөхийг хүсэхгүй байна. нэг удаа өөрчлөгдөөд үзэх юм бол дарамт ирж магадгүй. янз янзын яриа нтр гээд л. би богино үстэй байхыг хүсдэг, бас Крис бровн шиг эрч хүчтэй байхыг хүсдэг.

А- Шинүгээс цоглог гэхээс илүү даруу байдал гардаг биз?

Ш- би Чүнчоны хүн болохоор тийм байна. дутагдалаа засах гэж яардаггүй.

А- сургуульд байхдаа жүжигчиний чиглэлээр сурж байсан гэж үнэн үү?

Ш- тхх. би энэ талаар ерөөсөө мэдэгдээгүй. хэд хоногийн өмнө твиттерээр манай сургуулийн тоглолт болсон гэж мэдээ тавигдсан. завгүй байгаад очиж чадаагүй ээ.

А- элсэхэд хэцүү биш байсан уу?

Ш- өнгөрсөн жил санаандгүй орсон. өөрөө ч яаж орсноо мэдэхгүй байна. сургуульд сурж үзэх хэцүү юм билээ. шинэ ертөнц байсан. шинээр эллсэн хүмүүс надаас 3 4 насаар дүү байсан. гэхдээ тэд их авъяастай. балет, дуулах, реп гээд л сайн хийдэг. дадлагажигчаар сурж байхдаа их сургуульд орохыг үнэхээр хүсдэг байсан. гэхдээ л би жүжигчин болоогүйм даа.

А- найзуудтайгаа хааяа аяга тагш юм уух уу?

Ш- архи ууж чаддагүй ээ. сургуулийн хичээлээс болоод компанийн ажилдаа амжихгүй уучлалт гуйдаг. манай найзууд дунд уудаг хүн байгаа. би нэг хундага уугаад л уулачихдаг юм.

А-биендээ их анхаарал тавидаг, биен тамираар хичээллээд өргөн мөртэй болсон уу?

Ш- үгүй ээ. анх энэнээс өргөн байсан. жаахан таргалаад мөр ийм болчихсон юм. дебут хийхээс өмнө өдөр болгон биен тамираар хичээллэдэг байсан. дебут хийгээд завгүй болсон ч одоо бага багар хичээллэж байгаа

А- зарим фенүүд өргөн мөртэй хүнийг жинхэнэ эр хүн гэж боддог. эмэгтэйчүүдэд гайхуулмаар мэдрэмж төрдөг үү?

Ш- сүүлийн үед жоохон л хахаха. миний нас 23 залуу байна. хийх юм ч их байна. тийм болохоор эмэгтэйчүүдтэй уулзадгүй ээ.

А- хамтлагтаа ээжийн үүрэг гүйцэтгэдэг үү?

Ш- том ахын үрэг гүйцэтгэдэг.

А- Жинёнтой нэг нутгийн шүү дээ

Ш- тхх. тэр эерэг бодол сайхан энергитэй хүн. хамтлагийн зорилгийг зөв тодорхойлж зөв зам руу чиглүүлдэг. одоо В1А4 Шинү.н хамгийн хүсч байгаа зүйл бол сурах.

Хариулт үлдээх

