Өмнөх амьдралыг минь уучлаарай 7р хэсэг

ent-ийн машиндаа суугаад явах гэж байсан Гунчан, Сандеил 2 юу болсонг мэдэхгүй гайхан машинаасаа бууж харахад Хаин хамаг хувцас нь цус болчихсон уйлаад орилж байхыг хараад гүйсээр очтол Хасон ухаангүй хэвтэж байлаа.

Сандеил шууд түргэн утасдахад 2 минутын дараа ирэн

С- Чани би энэ 2той эмнэлэг явлаа. Чи замын камер шалгуулахаар яв

Г- тэгий ахаа яриарай

Гунчан энтийн машиндаа сандарч суугаад Сандеил ахын хэлсэн газар луу харин Сандиел түргэн туссламжийн машинд “Хасон ухаан ороосой” хэмээн гарыг нь атган уйлах шахан нулимсаа тэвчин уйлахад Хаин юу яриад байгаа нь үл мэдэгдэн амандаа үглээд л уйлсаар…

Эмнэлэг дээр ирэхэд шуудхан л хагалгааны өрөө лүү түрэн авч явж хагалгааны өрөөний үүдэнд Сандеил, Хаин 2 хүлээж байтал ахынх нь утас дугаран Гунчан залгав.

Г- Сандеил ахаа шүүлгээд үзлээ. Олсон шүү

С- тийм үү? Тэгээд…?

Г- машины жинхэнэ жолооч нь биш юм байна. Аавынхаа машиныг унаж явсан охин байж.

С- охин гэнэ??? Нэрийг нь мэдэж чадсан уу?

Г- Мин Мин же гэсэн

С- Мин Мин Же …

Нэрийг давтан хэлэхэд Хаин сонсоод цочин хажуунаас нь

–         Сандеил орра Мин же Минже гэсэн үү?

С- тийм ээ. Яасан? Танилаг хүн юм уу?

–         Тхх. Найз минь ш дээ

Сандеил утас руугаа

–         Хаины танидаг хүн гэж байна.

Г- ай? Тийм бол яагаад?

С- би ч гэсэн сайн мэдэхгүй байна.

Г- за за би дахиад илүү мэдээд хэлий

Яриа дуусан Хаин бодолд автан чимээгүй сууна. Тэр зүгээр л шоконд орсон.

С- санаатай эсвэл санамсаргүй. Аль нь ч байж болно  ш дээ

Хаин- санаандгүй биш ээ. Би тэрнийг өршөөхгүй. Яаж биднийг?

Тэсэлгүй уйлж Сандеил тайвшруулна. Охинд дуудлага ирлээ. Нулимсаа арчаад дугаарыг харснаа их л ууртайгаар утсаа аваад

–         Чи яаж байгаан? Бид чамайг яасын? Яагаад яагаад?????

Орилоод л уйлна

М- тэд нартай хамт байхыг дахин харж чадахгүй гэж хэлээ биз дээ. Гунчан орра-гаас хол бай

Х- чи муу новш

М- та нарт л мэдэгдэдгүй байсан юм. Та 2 биш БИ тэдэнтэй хамт байх байсан юм

Х- тийм бол яах гэж анти болсын. Миний эгчийг одоо босгож өг

М- дэндүү хайртай болохоор тэгсийн. Анти байна гэдэг чинь анхаарлыг нь татахын тулд байсан юм. Тэрний төлөө би юу л бол юуг л хийж чадна.

Х- өөдгүй шулам чи сесэн фен байжээ. Би чамайг яасан ч зүгээр өнгөрөөхгүй дээ

Мин же шууд л утсаа тасалчихлаа.

Х- Сандеил орра надаас болсон. Миний буруу. Энэ бүхэн миний буруу

Уйлсаар л…

С- чамд буруу байхгүй ээ. Одоо тайвшраач дээ. Үнэндээ би Хасонд сайн. Тэрийгээ хэлж чадалгүй алдах вий гэж эмээж байна. Хэлээгүйдээөөрийгөө зүхээд барахгүй нь

Энэ үед хагалгаа дуусч гэрэл нь унтран эмч Хасоныг түрсээр гарч ирэв.

үргэлжлэл бий

одоо яах болоо

5 сэтгэгдэл орвол дараагийн хэсгийг оруулий даа хэхэ

уншсан хүмүүсээ сэтгэгдэл бичээрэй

надад маш их урам өгнө

😀 thank you

2 thoughts on “Өмнөх амьдралыг минь уучлаарай 7р хэсэг

Хариулт үлдээх

