B1A4 хамтлагийн ANAN болон Pati pati сэтгүүлийн ярилцлагийн Монгол орчуулга

[SCANS] B1A4 for 'ANAN' Japan Magazine No.1873

 

А- Японоор тойрон аялж их хол газар урлагийн тоглолт үзүүлсэн. энэ тухайгаа яриач

Шинү- би хувцасны шүүгээнд удаан хувцсаа сольж байсан. их аз туршсан хэрэг 

Сандеил- би уг нь эхлээд өөрийнхөө хэсгийг их л зоримлг эхлээд дуусч байсан. тэгсэн цаасан дээр ” ТЭНЭГ САНДЕИЛ ” гэж бичсэнг харсан. тэр үйл явдлыг бодож үзсэн л дээ. гэхдээ санаа зовж байсан. учир нь гэвэл яг дэлбэрэх гэж байгаа юм шиг тийм  л мэдрэмж төрөөд инээсэн 

Пару- би тэрийг бичсэн ш дээ “инээх”

 

А- танай шинэхэн титл дуу болох ” юу болоо вэ?” дуу их таалагдсан. энэ дууг хийж байх үед гишүүдтэйгээ холбоотой санаж байгаа ямар нэг зүйл байна уу?

 Ж- Пару Гунчан 2 нүд нь нээлттэй унтаж байсан. би орой харсан болохоор их айсан шүү 

Ш- Гунчан үнэхээр нүд нээлттэй унтдийшд 

Г- би тэгэж унтдаггүй ээ

П- Сандеил үргэлж өөрийгөө “агуу спортчин” гэдэг. гэхдээ би тэгэж боддогүй ээ. харин дараа нь би тэрэнтэй сагсан бөмбөг тоглоход их сайн байсан шүү.  би их гайхсан. энэ юу вэ? гээд л дууссан. тэгээд би хожигдоод уух юм авж өгсөн 

С- хаха би аргатай л даа бас бэлтгэлээ сайн хийсийн. 

Г- Жинён ах гайхахдаа энэ чинь юу вэ? гээд хацарт  нь хүрж үзэж байсан шүү  “инээх” Сандеил ахаа битгий их ид л дээ

Ш- надад хүн хүрэхэд би дургүй “инээх”

С- дэндүү шудрага бус

 

А- энэ дуу бол хууралтын тухай дуу шүү дээ. хэрвээ найз бүсгүй чинь чамайг хуурчихаад уучлалт гуйвал яах вэ? 

П- би хэзээ ч уучлахгүй 

Ш- хүлээж авна. зөвхөн хайр бүхнийг ялна. бид бие биедээ итгэнэ. тэгэхдээ би ганцхан л хууралтыг уучилж чадна.

С- би бол нэг л удаа зүгээр ээ. тэгээд ” би дахиж тийм зүйл хиймээргүй байна ” гэж хэлвэл би түүнд итгэхийг хүснэ. учир нь надад таалагддаг болохоор

Г- би шууд л асууна. “энэ хэн бэ?” гээд л

С- би мөрдөгч залууд дургүй

П- тэгвэл чиний найз охин хол гүйх хэрэгтэй “инээх”

Г- нээрээ юу? 

С- хэрвээ 1 удаа зөрөөд дараа нь дахиад таарвал би тэрэнд зургийг нь үзүүлээд “надад нотолгоо бий” гэж хэлнэ.

П- би ч гэсэн тиймэрхүү юм хэлнэ. ” би бүгдиийг мэдэж байгаа” гээд “инээх”

 

А- хэрвээ хайрлаж явдаг Бана чинь хуурвал яах уу? 

П- ээ бурахн минь. дэлхий сүйрж байгаа юм шиг юу болх нь энэ вэ? “уйлах” 

Г- би хэзээ ч Бана.гаа мартаж чадахгүй 

С- В1А4 Бана.н хайраар ургадаг 

Ш- тийм зүйл хэзээ ч болохгүй нь тодорхой

Ж- Бана үгүй бол бид ч бас үгүй. гэхдээ тйим юм болохгүй ээ

 

А- гишүүд зурвас бичнэ үү? 

Ш- Бана ♥ Бана надад хамгаас илүү гайхалтай нь 

С- би үргэлж Бана нарынхаа сэтгэлд орра нь 

Ж- чиний найз залуу Жинён ♥ Бана

П- Бана бол цэцэг харин В1А4 ажилчин зөгий

Г- Бана-даа үргэлж итгэдэг. ♥

 

А- анх гишүүдтэйгээ уулзсан үеийн сэтгэгдэлээ хуваалцаач

Ж- би санаж байна. бид Сөүлд олон удаа ирж байгаагүй ч одоо сайн мэддэг болсон шүү “инээх” бүгдээрээ намайг анх хараад ямар хүйтэн хүн бэ? гэж бодоогүй байгаа даа

П- тийм шүү. Жинён ахын талаархи сэтгэгдэл өөрчлөгдөөгүй ээ. хэдий тийм боловч би санаа их зовдог. учир нь Жинён ах дууны ажил драмын хувиараас болоод их жин хаяж байгаа. Гунчантай анх уулзахад түүнийг өхөөрдөм хүүхэд шиг гэж таамагдаж байсан 

Ш- үгүй ээ. Гунчан яг л эр хүн шиг.  тэгээд би гайхаж байсан юм. тэгтэл тэр надаас аыгаад байна уу? гэжбодогдоод. одоо бид ойр дотно байдаг л даа. тэр үед чамд юу бодогдсон бэ? 

Г- би анх айсан. гэхдээ би тэрнийг ойлгож эхэлэхэд тэр сайн хүн вм байна гэсэн бодол төрж эхэлсэн. Шинү ах өвөрмөц бас өхөөрдөм хүн

П- би бас айж байсан. гэхдээ Сандеилаас илүү их 

Ж- тийм шүү. бид анх Сандеилийн талаар компанийн ажилчдаас  сонсоход “үнэхээр аймар хүн. тэрний бие нь шивээстэй” гэсэн. тэгээд биднийг очиход тэр  яриа худлаа байсан. Сандеил нүдний шилтэй зүгээр лсандал дээр сууж байсан шүү “инээх”

С- хахаха 

 

А- дебутийн үеийн хөгжмийн нэвтрүүлэгт орсон талаараа сонирхуулаач

Ж- ммм… хөгжмийн нэвтрүүлэгт орсныхоо парк руу явхаар машинлуугаа явсан юм. тэгсэн тэр машин дотор дуучид суучихсан. тэгээд бид анхааралтай ажиглаад хараад байтал нэг л өөр байсан. тэгээд бид “биднийг уучлаарай” гээд машинаа андуурснаа мэдээд буусан шүү. “инээх”

Ш- дебут хийсний дараа бид үргэлж л тоглолтой байдаг байсан. тэгээд л гэртээ орцгоонгуутаа бид тоглож эхэллээ. тэгтэл Сандеил их чанга дуутай. бид бүр айчихсан

Г- Сандеил ах анх зэрийэл рүү ” хөгжилтэй байна уу? ” гэжорилоход би ичээд нүдээ ирмэж байсан 

С- хаха “тэврээд инээх” бид амьд хөгжмийн  нэвтрүүлэгт орох гээд явж байтал зам түгжирчихсэн. тэгээд бид метро луу гүйсэн чинь давхар метро нь зогс яв зогс яв гээд л би их айсан 

П- гишүүд маань өгдөө эрт босч чададгүй. бүгдээрээ сэрэх гэж их уддаг. 

b1a4

чадан ядан орчууллаа. таалагдах байхаа гэж найдаж байна хэхэ 

3 thoughts on “B1A4 хамтлагийн ANAN болон Pati pati сэтгүүлийн ярилцлагийн Монгол орчуулга

Хариулт үлдээх

