Speed ‘One day’ мон суб

Би өөрийн хайрандаа баяртай гэж хэлэхийг хүсэхгүй байна

Намайг битгий орхиоч

Хонгор минь чамгүйгээр би юу ч хийж чадахгүй шүү дээ

 

Чамгүйгээр юу ч биш болохыг мэдэж байгаа биз дээ

Чамайг мартий гэсэн ч би өөр хүнтэй уулзий гэсэн ч

Би чамайг бодсоор байаад үүр цайлгаж байна

 

Тэр ширээн дээр тавьсан чиний зургууд

Хараад ухаарч ойлгохоор хүн нь зөвхөн би өөрөө

Юу ч болоогүй юм шиг одоо надад тайлбарла

Арга нэг л бий. Чи буцаж битгий яваач

 

Би өөрийн хайрандаа баяртай гэж хэлэхийг хүсэхгүй байна

Би чамд хэрэгтэй

Хүйтэн салхи үлээвэл миний бодолд нулимс байна

Байнга битгий зугтаач

Намайг битгий орхиоч

Хонгор минь чамгүйгээр би юу ч хийж чадахгүй шүү дээ

 

Бид бие биедээ хайртай байсан шүү дээ

Аз жаргалтай байсан шүү дээ

Эцсийн эцэст хайр ийм гэж үү ?

Бүсгүй минь, үхтлээ би чамайг хүлээх тэр өдрийг

Мэдэж байвал буцаад ирнэ биз дээ

 

Магадгүй чини дугаар өөрчдөгдсөн байж болно

Өдөрт хэдэн удаа чиний орон зай луу орж гарч байна

Толгой дотор хагацал л санагдаад

Цээжинд одоохондоо байхгүй юм шиг байна

 

Ярилцаж үзий. Өөрчлөгдөөгүй байгааг чи мэдэж байна

Тийм ээ. Илэн далангүй хэлэхэд би одоо ядарч байна

Нэр алдар ч үгүй хайж ирэн

Нэр алдар ч үгүй алга болж

Чи бид 2н хоорондох харицаа

Тоосноос ч хөнгөн болж

 

Би өөрийн хайрандаа баяртай гэж хэлэхийг хүсэхгүй байна

Би чамд хэрэгтэй

Хүйтэн салхи үлээвэл миний бодолд нулимс байна

Байнга битгий зугтаач

Намайг битгий орхиоч

Хонгор минь чамгүйгээр би юу ч хийж чадахгүй шүү дээ

 

Бид бие биедээ хайртай байсан шүү дээ

Аз жаргалтай байсан шүү дээ

Эцсийн эцэст хайр ийм гэж үү ?

Бүсгүй минь, үхтлээ би чамайг хүлээх тэр өдрийг

Мэдэж байвал буцаад ирнэ биз дээ

 

Надад яагаад гэдгийг хэлээч

Яагаад намайг яв гэсэн юм бэ?

Хайр алга болсон Алга болсон Алга болсон

Миний хажууд байгаач

 

Одоо дахин тэгэж хэлэхгүй гэж амлаж байна

Яаж хүлээж байна гээч гэрий чинь  дэргэд

Миний төгсөл ингэж…

2 гараа өргөөд залбирвал хүүрээдд ихэр болов уу? гэж төсөөлнө

“төсөөлнө төсөөлнө”

 

Өдөржингөө зөвхөн уйлж байна

“уйлж байна”

Яг тэр өдөр шиг

“хонгор минь чи надад хэрэгтэй”

Хайрт минь худлаа гэж надад хэлээч

Миний хайраа

 

Миний зүүдэнд яагаад байнга ирээд явна вэ?

Намайг байнга зовоох юм

Бүсгүй минь, үхтлээ би чамайг хүлээх тэр өдөр

Чи мэдэж байвал буцаад ирнэ биз дээ

Хариулт үлдээх

