Сарнайн дэлбээ 5р хэсэг

за удаасанд уучларай хэхэ. за уншаарай залуусаа хэхэ 

Пару- болохгүй ээ , үгүй ээ

Орилоод л араас нь гүйгээд дээврээс газар луу харавч юу ч байсангүй. Амар амгалан. Тэрний нулимс ар араасаа бөмбөрөн

Пару- тэд яагаад чамайг? Яасан гэж?

Дээврийн шалыг цохиод л уйлна. Сүнс дахин гарч ирээд өнөөх хойлоогоороо “ганцаараа байхдаа унш” гээд ахин зүүн чихэнд нь шивнэлээ. Тэр ганцаараа унш гэдэг нь зөвхөн даалгавар биш харин өөрийгөө илүү таниулах гэсэн тэр дэвтэрнүүд байж. Үхлийн шалтгаанаас бусдыг ойллгосон залуу маань гэртээ ороход Гунчан сандарчихсан.

Гунчан- таны нэг дэлбээ уначихсан. Одоо 4 үлдлээ яахуу?

Паруд харин өөрчлөлт гарсангүй. Тэр даалгавараа биелүүлсэн болохоор.

Пару- ах нь зүгээр дээ. Санаа битгий зов. Явж унтдаа

Гунчан- та үнэхээр зүгээр үү?

Пару толгой дохиод нүд ирмээд инээв.

Гунчан- за тэгвэл ахаа би явж унтлаа

Мөрөн дээр нь гараараа хүрээд унтахаар явлаа. Пару өөртөө жүүс аягалж ширээн дээрээ тавиад 1 дугаартай дэвтэрийг дэлгэв.

Өнөөдөр 2011 оны 4 сарын 21н. Би 1 сонирхолтой нэртэй хамтлагийн дебутыг үзлээ. В1А4. Тэгээд судлаад байсан чинь 5 дуучны цусны бүлэг юм билээ. В1-г нь би сонирхолоо. Надад маш их таалагдсан. Тэр тусмаа шүд нь хэхэ. Пару буюу Ча Сон У. 1992 оны 9 сарын 5нд төрсөн. В бүлгийн цустай. Надаас хэдхэн л ах.

Анхны дуу нь “ОК”. Үнэхээр гоё дуу. Хоолой нь аймар гоё бүдүүн. Одоо ч Пару орра-г бодоход догдолж байна шүү хэхэ.”

Анх дебутээс одоог хүртэл зөвхөн тэрний л тухай боддог байж. Тэрний сэтгэлл дотор ийм Банагаа алдсандаа маш ихээр харамсан, санаа алдаж нулимсаа тэвчиж чадсангүй. 20иод хуудас уншиж байтал нэгэн шүлгийг харлаа.

Пару намайг хараач гуйж байна

Ганцхан удаа ч болов надруу заагаад дуулаач

Гайхалтай хоолой, сайхан инээмсэглэлтэй

Бусдаас онцгой миний л залуу

Би чамд энэ амьдралаасаа ч илүү хайртай

Өөрийнх нь зохиосон шүлэг бололтой. Бараг л бүх зургууд нь тэр дэвтэрнүүдэд байсан байхаа. Энэ үед чих нь хүнд оргиод унжих мэт их өвдөж гарлаа. Дэвтэрээ ширээн дээр тавиад л тэсэхийн аргагүй тэр өвдөлтөнд газар унан 2 чихээ тийчлэнэ. А4-өө унтаж байхад нь сэрээхгүй гэсэндээ шүд зуун тэрүүхэндээ аяархан ёолно.

Чихийг нь сунгаж,татаад, зүүгээр нэвт хатгаад байгаа юм шиг. Гадаа аянга цахилгаантай бороо шаагин орж цонхыг нь алгадна. Цахилгаан цахин гэрэл хоромхон өрөөнд морилоход өнөөх охин тэр зуурд л харагдан, цахилгаан цахих тоолонд алхам алхамаар ойртон зүүн чихэнд нь

“одоо 3 дэлбээ үлдлээ”

Тэрнийг алга болоход нэг дугтуйтай захиа үлджээ. Сандраад л унших гэтэл чихний өвчин нь ер намдадгүй. Тэгсэн ч тэсээд цаасыг дэлгэв.

“ дэвтэрийг дуустал нь ганцаараа унш. Дуусаад чи намайг яагаад чам дээр ирээд байгааг ойлгоно.”

2 дахь дэвтэр дээр “Baby good night”-н үеийг бичжээ.

“ миний хөөрхөн индиан. Шар үс нь үнэхээр хөөрхөн харагдаж байна лээ. Хоолой нь сайхан хэвээрээ шүү…”

Пару- би үзлийн араатан болмооргүй байна

Гэсэн бодолд автан, сая яагаад тэгэж их өвдвөө? Гээд сарнай луу харахад 1 дэлбээ уначихаж. Тэгээд ариун цэврийн өрөө орж толин харахад бурхан багшийн чих шиг урт бас сэтрээд цус гарсаар л…

Ус гоожуулан цусаа угаагаад хувцасаа солиод шөнөжин тэмдэглэлийн дэвтэрийг цурам хийлгүй кимбаб идээд уншсаар тал хүртэл нь бичээд дуусгаж чадаагүй 4дэхь дэвтэр дээр ирлээ. Эхний хуудас “what’s going on”-н СВ-н үе.

“үзүүлбэрийн үеэр тэр минь сууж дуулаад байх юм. Хөл нь гэмтсэн бололтой. Санаа их зовж байна. Миний хайр биш би л гэмтжиймаар байна. Би тэгтэл уйлахаас өөр зүйл хийж чадахгүй арчаагүй хүн юм даа. Түүнийгээ далдуур мэдээгүй үед нь ч халамжилж, бүхнээс хамгаалах болно. хайртай хүндээ муу юм болохыг зүгээр хараад сууж чадахгүй. Яана миний хайр чинь 2 суга таягтай байна шдээ. Би тайван байж чадахгүйнээ. Би таныг энэ насаараа бас үхсэн ч хамгаалах болно.

хамгаалах болно хамгаалах болно хамгаалах болно хамгаалах болно хамгаалах болно хамгаалах болно хамгаалах болно хамгаалах болно хамгаалах болно хамгаалах болно хамгаалах болно хамгаалах болно”

энэ үгийг 3 нүүр дүүрэн бичжээ. Харин дараагийн хуудсанд түүний үхлийн шалтгаан бичээтэй байв. Пару анхааран уншлаа.

үргэлжлэл бий. таалагдсан уу? хэхэ

10 thoughts on “Сарнайн дэлбээ 5р хэсэг

  1. yoo yag uhehnee bi er ni uuriinhuu bichdeg uguullegee zaawal ugiig ni 1000 hurgelgui cham shig ingej goy duusgajiinaa huush zoligoo zurhnii uwchnuur yawah nee why iim gogo yum bichdeg bnaa nadaa bas iim nz bgaa yoo zza toglosiin yag aihjiishd haranhui uruund gantsaara bgaagaa martchij hhe :p

Хариулт үлдээх

