Сарнайн дэлбээ 6р хэсэг

хүлцэл өчих зүйл гарчлөө. уучлаарай. өнөөдөр миний нет дуусч байна. тэгээд нет авахуулах гээд гэрийхнийгээ аргалаал д байж байна. ямартай неттэй болтол хэсэг таг болохнээ уучлаарай. өнөөдөр ямартай ч 6р хэсгээ оруулна.

тэнд юу тэмдэглэсэнг одоо Пару уншаад итгэсэнгүй “ийм жаахан зүйлээс болж тэрнийг амиа хорлосон мэт харагдуулах гэж өндөр байшингийн дээввэр дээрээс унагажээ” гээд л халаглан санаа алдлаа. ээж нь дэвтэрнүүдийн эхний 2г нь уншаад цааш уншиж зүрхлэхгүй байсаар Паруд энэ 4г өгжээ. 

тэмдэглэлд:

” би уржигдар улирлын шалгалтаараа сургуульдаа анх удаа нэгт орж үзлээ. би их сайн хичээж байж, бүр шөнө ч унталгүй бэлдсэний хэрэг гарлаа шүү. хэхэ. үргэлж л 25-аас 30 -ын хооронд байдаг байсан.

хэдий нэгт ороод гоё байгаач би айж байна. тэр өдрөөс хойш танихгүй дугааруудаас “чи удахгүй үхнэ, ална аа, эрлэгт очихдоо бэлд, тамд чамайг олон хүмүүс хүлээж байгаа” гэх аймшигтай сүрдүүлсэн мсж мейлүүд хаяганд минь зогсоо зайгүй ирээд. би маш ихээр айж байна. энэ хэн юм болоо? яагаад намайг ингэж айлгана вэ? Пару орра би айсандаа юу ч хийж чадахгүй өрөөний мухартаа уйлаад сууж байна “

2 өдрийн дараах буюу хамгийн сүүлийн тэмдэглэл:

” тэр мсж бичээд байсан хүмүүсийг олсон. манай сургуулийн үргэлж нэгт ордог байсан охин найзуудтайгаа байж. миний дор хоёрт орсондоо шаралхаад, уураа  яаж гаргахаа мэдэхгүй тэгсэн гэнэ. би хүч хөдөлмөрөөрөө нэгт орсон. надад ямар ч буруу байхгүй биз дээ. дахиад л мсж ирж байна.

😀 намайг сүрдүүлсэндээ уучлалт гуйна гэнэ. тэгээд яасан сонин газар уулзий гэж дууддаг юм бэ? хажуу байрны дээвэр дээр гараад ир гэж байна. би одоо гарахаар бэлдэж байна. хамгийн гоё нь тэр надад зориулж тэнд гэнэтийн бэлэг бэлдсэн гэнэ. би одоо гарлаа. би сайн найзууд болох байхаа хэхэ. удахгүй орж ирээд үргэлжлүүлэн бичнэ. түр баяртай Бана дэвтэр минь, бас миний ХамБаро ” 

 

Пару- энэ амиа хорлолт үнэхээр биш. гэхдээ энийг уншуулах болсон шалтгаан  юу юм бэ?

дэвтэр дээр бичиг тодроод л…

” намайг амиа хорлоогүй гэдгийг бас би танд ямар их хайртайг мэдэхэд л болно.” 

үл таних охины сүнс чухамхүү үүнийг л мэдүүлэх гээд байж. дахин үгс тодорлоо. 

” намайг танд дэндүү хайртайгаасаа болж амиа хорлосон гэдэг. би таниас болж үхээгүй. танд ямар ч буруу байхгүй. намайг АЛСАН. “

Пару- одоо тайвширдаа 

гэж дэвтэр дээр хари бичлээ. 

” би таныг хамгаалах болно. би таныг хамгаалах болно. би таныг хамгаалах болно. би таныг хамгаалах болно. би таныг хамгаалах болно. би таныг хамгаалах болно. би таныг хамгаалах болно. би таныг хамгаалах болно. би таныг хамгаалах болно. “

3 нүүр бичигдэж, бүр хуудас нь өөрөө эргээд л …

Пару унтах гээд орондоо ороод хөнжлөө нөмрөн бүхнийг эргэцүүлэн санаа алдан яах учраа олохгүй л бачимдана. түүнийг нэг өрөөнд ганцаараа унтдагийг бана нар мэднэ биз дээ. яг унтах гээд зүйрмэглэхэд нь хаалга чийхран онгойж, гэрэл нь анивчин, цонх онгойн, хүчтэй салхинд хөшиг хийсэн хэн нэгний өлмийн дээрээ аяархан гишгэх алхаа бас “Пару” гээд лнэрийг нь дуудахад, хаанаас дуудаад байгааг хайн өндийн харахад хэн ч байсангүй. 

 

нэг өндийс хийснийх гээд цонхоо хааж, гэрлээ шалгаад, хаалгаа хаагаад орондоо орон хаалга руу харж хэвтэхэд бас л “Пару_яа , Пару_яа” дуудаад л… чихээ таглаад хэвтэрээ солин буруу харж хэвтээд нүдээ нээтэл хөнжил дотор нь Шин Хэ Сон хар нүд, хөхөрсөн царайгаараа харан хэвтээд цоо ширтэн нэрийг нь дуудлаа. 

“Пару” 

орилж босоод гэрлээ асаахад байсанүй. 

өглөө нөгөө 4 нь Паруг сэрээх гээд орох гэтэл хаалгаа дотроосоо түгжчихжээ. хаалгийг нь тогшоод тошоод хариу алга. харин хамгийн хачирхалтай нь өрөөн дотроос нь нэг эмэгтэй хүний сөөнгөтсөн хоолой үл ойлгогдом учир битүүлэг зүйл зогсоо зайгүй ярих сонсогдоно. 

Шинү түгжээг арай гэж эвдэн дотогши ороход Пару юу ч болоогүй юм шиг амар амгалан нойрсож байв. юун хүүхэн юун талаар яриад байсан тухай хоорондоо шивнэлдэн ярилцахад тэр сэрээд нүдээ нухлан эвшээгээд

Пару- хүн унтуулахгүй юаа та нар 

Сандеил- чи зүгээр үү? 

Пару- зүгээр яасан? наад царайнууд чинь яацын? 

Гунчан- нэг эмэгтэй хүн…? 

Жинён макниг гараараа нудраад 

Жинён- яагаачгүй ээ зүгээр

жийргэн хэлээд бүгдээрээ бэлтгэлээ хийхээр явцгаан гадаа хүлээн зогсох машиндаа суун ФМ-ээр явах ддуу бүхнийг даган дуулна. 

гэрт нь шилтэй усанд хийсэн сарнайн өмнө Хэ Сон зогсоод нэг гараа дэлбээн зүг сунган дахин нэг дэлбээ тасдан тавцан дээр тавичихаад алга болчихлоо. сарнайн дэлбээг тэр л тасдаад байж. 

машиндаа дуулалдан алга ташилдаж суухад Паругийн 2 гарнб хуруун завсархи зайнууд загасны сэлүүр шиг болоод өвдөлтөө даалгүй орилсоор. жолооч  эмнэлэг орий гээд машинаа эргүүлэх гэтэл унтраад ер ассангүй. бүгдээрээ л хий бужигнаад яахаа үнэхээр мэдэхгүй. ашгүй жолоочид машины эмийн сан дотор өвчин намдаах эм байснаа уулгаад арай хийн тайвшрууллаа. тэд машиндаа байсаар.

жолооч- одоо асвал та нарыг гэрт чинь хүргээд өгий

гэрлүү нь явна гэхэд л нэг дараад асан бүгдээрээ буцах замд гар нь хэвийн байдалдаа бага багаар орж байлааэ Сандеил, Гунчан 2 түүнийг түшээд, гэрийн хаалгыг Шинү онгойлгон дотогши ороход Пару дэлбээг харан

– одоо 2 л үлдчихлээ

сэтгэлээр уначихсан өрөөнддөө ороод орон дээрээ хэвтэх гэтэл нэг тугтуй байлаа. задлан уншив.

 

 

үргэлжлэл бий хэхэ

10 thoughts on “Сарнайн дэлбээ 6р хэсэг

Хариулт үлдээх

