Сарнайн дэлбээ төгсгөлийн 7р хэсэг

неттэй болоогүй л байна хэхэ. удахгүй болно. тэгэхээр сайхна мэдээнүүдээ хийнэ. за төгсгөлөө уншаарай хэхэ 

“сүүлийн даалгавар: энийг гүйцэтгэхгүй бол адгуус болохдоо бэлд. Жижигхэн дохионуудыг мэдэрсэн үү? За даалгавар:

Хуримын даашинз, тэрэнд зохих гутал, ээмэг зүүлт чимэглэл аваад Чунчонд байдаг оршуулгийн газрын зүүн талаасаа 4 дэхь эгнээний Шин Хэ Сон гэсэн чулууны дэргэдд нүх ухаад бүгдийг нь хий. Өнөөдөр орой 23 цагт шүү !!! “

Цаг хартал 16-54…

Босоод өрөөнөөсөө гаран гадуур хувцасаа сонгоход Шинү харчихлаа.

Шинү- бие чинь муу байхад хаачих гээв?

Пару- гарчаад ирий

Шинү барисан хувцасыг нь аваад

Шинү- биеэ тэнхэрхээр гараа

Пару- та юу ч мэдэхгүй байж намайг хориглох хэрэггүй ээ

Гарнаас нь хувцасаа авж хурдхан сольж өмсөөд түрийвчиндээ байгаа карт бэлэн мөнгийг тоолж байснаа

Пару- Шинү ахаа 2 сая мвон зээлээч. Удахгүй өгнө. Цалингаа авахаар

Шинү- яах гэж…?

Пару- танд удахгүй хэлнэ

Шинү түрийвчнээсээ бэлэн мөнгөний картаа өгөөд явууллаа. Түүний царай их түгшсэн байдалтай байсан болохоор өөр зүйл асуусангүй. Энт-ийн машинаа дуудаад энд тэндхийн дэлгүүрээс хэлсэн бүх л зүйлсийг худалдан авсаар байтал цаг аль хэдийн 19-30 болжээ. 4 уут дүүрэн эд зүйлсээ бариад гэрийн үүдэндээ буугаад

Пару- ахаа би одоо орлоо. Та явж амардаа

Машинаа явангуут охин дүү лүүгээ залгав.

Дүү- байна уу ? ахаа

Пару- ах нь байна. Чамд хэлэх юм байна

Дүү- юу юм ? ахаа. Та зүгээр үү? Хоолой чинь нэг л биш байна

Санаа нь зовсон байдалтай асуулаа.

Пару- ах нь зүгээрээ. Дүүдээ үргэлж хайртай шүү. Миний бяцхан гоц авъяастан минь. Ээж ааваа сайн харж яваарай

Дүү- ахаа ахаа…??????

Пару утсаа тасалчихаад санаа алдана. Дараа нь юу болохыг төсөөлөхөөс ч айн арай хийн шүлсээ залгин нүдэнд нь хурах нулимс хацрийг нь даган урслаа. Дахин гэр бүлтэйгээ уулзах эсэхээ мэдэхгүй болохоор хамгийн хайртай дүүтэйгээ ярьж зориг орон сэтгэл шулууджээ.

Цаг 22-00

Болоход хүрз аван айдаст тэр газарлуу саравчтай малгай, савхин бээлий, бүх зүйлээ хийсэн үүргэвчээ үүрэн явахад 15ний тэргэл саран үүлтэй хөөцөлдөн тэнгэрт хөввөлзөнө.

Оршуулгийн хашаанд орон зүүн жим рүү гар чийдэн тусган энрсийг харан алхах мөчид сарны гэрэл нэгэн чулууг гэрэлтүүлж байв.

Пару- би хэзээ ч ингэж явж байгаагүй

Үглэхдээ амандаа залбиран үйлдэн загалмайгаа гартаа чангаар атгажээ. Сарны зааж өгсөн нэр мөн байна. Пару тэнд нүх ухаад л… ухсаар байтал авсных нь булан харагдаж авсан бүх л юмаа нямбайлан тавиад буцааж булж дуусахад “БАЯРЛАЛАА ОРРА” гэж хэн нэгэн хэлэх сонсогдлоо. Цочоод айсан залуу маань харахад хүйтэн хөндий харц нь үгүй намуун дөлгөөхөн, айж сэрдэс хиймээо хар хувцастай байсан чинь Паругийн сая булсан хуримын даашинзыг өмсөн, чимэглэлүүдээр гоёоод инээмсэглэчихсэн

“ Пару орра. Би зүгээр л ийм хүн байсан вм шүү гэдгийг мэдрүүлэхийг хүссэн юм. Та адгуус болохгүй ээ. Анхаарлыг чинь татах гээд л… бас би танд маш их хайртай. Одоо ч гэсэн. Зовоосонд уучлаарай. Таниас ийм гоё зүйлсийг авсандаа баяртай байна. :эргэж үзүүлэх: надаа зохиж байна уу? таныгаа зовоох надад маш их хэцүү байсан. Тэр үед би чөтгөрийн үгэнд хэтэрхий оржээ. Саяхан тэнгэрийн элчтэй уулзсан. Хайртай бол зовоох хэрэггүй гэсэн. Би амьд байхдаа таны дэргэд хуримын даашинз өмсөн хайртай халамжит эхнэр чинь байхыг хүсдэг байсан. Одоо миний мөрөөдөл биелсэн. Таны эхнэр гэж бодож амар тайван жаргалтай нойрсох болно”

Пару- уучлалт гуйх хэрэггүй ээ. Би чамайг хэзээ ч мартахгүй ээ

“ орра намайг ганцхан удаа тэрээч гуйж байна “

Гуйснаар нь тэврэхэд

“ таныг зовоосонд үнэхээр уучлаарай. Би одооноос таныгаа зовоож айлгах биш үргэлж хайрлаж хамгаалах болно. намайг хэзээ ч битгий мартаарай. Би танд чин сэтгэлээсээ хайртай. Надад хайрыг анх удаа та л мэдрүүлсэн. Миний үүрдийн хайр түр баяртай”

Ингэж хэлээд замхран үгүй болов. Паругийн дотор онгойж гэртээ ороход нил шороо болчихсон хувцастай бас сэтгэл амар байгаа бололтой инээмсэглээ л… түүнийг ийм байгааг хэн ч хараагүй их уджээ. Пару сарнай дээрээ очиход бүх дэлбээ нь унаж харласанг цонхоороо хийсгээд мишээн

Пару- Шин Хэ Сон намайг ихээр хайрлсанд баярлалаа.

Бүх зүйл дууссан хойно тэр А4-д өөрт тохиолдсон бүх итгэмээргүй аймшигт хэрнээ аал явдалт түүхээ ярьж өглөө.

Пару- та нартаа маш их баярлалаа. Хайртай шүү. Та нар минь байгаагүй бол би галзуурах эсвэл үхэх байсан байх. Тэр тусмаа Шинү ахаа та надад бүр их тус болсон.

Түгшүүргүй амар амгалан байх ийм сайхан гэж үү? Паругийн утас дуугаран дүү нь залгав.

Дүү- ахаа та зүгээр үү? Би танд санаа зовоодд байж яджийна

Пару- агаа нь зүгээр дээ. Зүгээр л дүүдээ хайртай гэж хэлмээр байсан болохоор л хэхэ

Дүү- хэхэ. таныхаа инээж байгааг сонсох гоё байна шүү. Би бас танд маш их хайртай.миний амьдралдаа хайрласан 2 эр хүн байлаг. Нэг нь манай аав. Нөгөө нь миний ухаантай ах хэхэ.

3 хоногийн дараа:

В1А4 зураг авалтанд орохоор явах гэж байлаа. Паруг байрнаасаа гарч ирээд зогсож байтал хэн нэг хүн түүнийг маш хүчтэй түлхэхэд түүний өмнө зогсож байсан газарт ваартай том цэцэг хага бутран уналаа. Түүнийг түлхээгүй бол толгойн дээр нь ваартай цэцэг унаж амь насанд нь аюул учрах байв. Энэ явдал болонгуут дээшээ Паруг харахад 8 давхарт нэг охин сандраад амаа таглачихсан

–         Уучлаарай би цэцгээ усалж байгаад санаандгүй алдчихлаа. Та зүгээр үү?

Орилов.

Пару өөрийг нь хэн түлхсэнг А4-өөс асуухад шоконд орсон залуус арай гэж л мөрөө хавчина. Тэр эргэн тойрноо ажин хартал хуримын даашинзаа өмссөн Шин Хэ Сон машиных нь араас гарч ирээд инээмсэглэн

“би таныг хамгаална гэсэн шдээ.”

Нүд ирмээд замхран одох нь тэр. Түүнд ямар нэг юм тохиолдох бүхэнд охин түүнийг хамгаалсаар л…

2013- 9-2

амтархан уншсан та нартаа баярлалаа хайртай шүү хэхэ

9 thoughts on “Сарнайн дэлбээ төгсгөлийн 7р хэсэг

  1. вааааа ёстой гоё болжэээ.Пару-г маань хамгаалдаг хүнтэй болло ххэ үнэхээр гоё төгсгөл бн дараагийн өгүүллэгүүдээ тэсэн ядан хүлээж байя Амжилт 😉

  2. Гоё өгүүллэг болсон байна.Үнэхээр их таалагдлаа. Бүх хэсгийг нь нэг дор уншсан болохоор бүгдэн дээр нь сэтгэгдэл бичиж чадсангүй бичсэн л гээд бодчихоорой ^~^

Хариулт үлдээх

