Жолоодлоггүй тэмүүлэл 2р хэсэг “төгсгөл”

tumblr_mv9znxAy551rervuho1_500.gif (500×303)

уг нь онешот байсан ч уншигчид маань үргэлжлүүлээд өгөөч гэсэн хүсэлт гаргасны дагаа үргэлжлүүлэн бичлээ.хүлээн авна уу?

Би эхэлж суухдаа юм ярисангүй.юу ярихаа мэдэхгүй л юм. Мэндлэхэд нь толгой дохиж л хариулсан. Нэг уртаар санаа алдаад

Би- эхнэртэйгээ танилцаад хэр удаж байгаа юм?

Дехюун- 3 жил болохнээ яасан?

Би- зүгээр л хэхэ. охин чинь их хөөрхөн. Чамтай адилхан юм билээ.

Намайг ингэж хэлэхэд харцанд нь гунигийн сүүдэр нөмрөн бодолд автаж жолооноосоо анхаарал нь алдагдан хаазан дээрээ чанга гишгэн  хурдалчихлаа.

Би- “сандраад” Дехюунаа удаан л даа

Сая ухаан орвуу гэлтэй сонин харснаа хаазнаасаа хөлөө авч

Дехюун- уучлаарай. Юм бодоод

Би- намайг уучлаарай “урвайх” би ямар нэг буруу юм яриа юу?

Дехюун- чамд буруу гэж юу байхав дээ

Намайг урвайчихсан байгааг харчихаад

Дехюун- би 17:00 гээд ажлы чинь үүдэнд очиж авий

Би- тэгиий “баярлах”

Тэрний минь сэтгэлд том нууц нуугдан сэтгэлдээ зовдог бололтой.

\\\\\

Би өдөр их дэлгүүр орж юм юм сонирхон лангуу хэсэн алхтал их л зүс үзсэн үзсэн бүсгүй нэг залуутай маргалдана. Хэрэгт дуртай юм болохоороо хажуу лангуунд нь бараа сонирхож байгаа хүн шиг сэм чагнаж эхлэв. Хамгийн гол нь хаана харснаа санахгүй байгаа тэр бүсгүй хэн бэ? л гэдэг илүү сонирхолтой байж.

Бүсгүй- бид 2 нэгэнт дууссан.

Залуу- үгүй ээ. Дуусаагүй. Чи тэгэж бодож байгаа ч бидний дунд охин минь байгаа. 

Бүсгүй- хөөе Нам Ү Хён. Сайн сонс. Би Дехюунд хайртай.

Энэ нэрс намайг бүр цочиролд оруулчихлаа. Хаана харснаа одоо л саналаа. Дехюуний эхнэр байж. Тийм байж хүүхэд нь Нам Ү Хёных гэнэ???

Үхёнаа … Дехюун минь… “амандаа шивнэх”

Өөрийгөө арай хийн тайвшруулаад лангууны бараануудыг ярж жижигхэн зай гаргаад Үхён гэж дуудах залууг ажиглан харлээ.

Нуруу нь л харагдаад байна. Эргээд хараач гуйж байна…

Намайг тэгэж шивнэхийг мэдсэн юм шиг эргэж хараад нөгөө хүүхэнтэй  ярицсаар…

Үхён- 3уулаа эргээд нийлий. Чи надад хайртай байж өөрийгөө Дехюунд хайртай гэж хуурж хүчлэх хэрэгүй. САЛ. Над дээр хүрээд ир

Бүсгүйг цээжиндээ чангаар наан тэврэхэд, гараа зангидан хэд цохиж уйлснаа

Бүсгүй- өөдгүй амьтан минь чамайг би яаж уучлахаа мэдэхгүй байна. Охиноо харах болгонд чи боддогдог за юу

Үхён- наддаа ирээчдээ. Та хоёртоо маш их хайртай. Дахиж алдмааргүй байна “үнсэх”

\\\\

Дехюунийг галзуурах шахтал нь тарчлаадаг зовлон энэ мөн байхаа. Гэхдээ яаж Үхёнийг таних? Миний оюун ухаан өнгөрсөн дурсамжаараа аяллаа.

6 жилийн өмнө:

Үхён- Мина “орилох”

Би- яах гээв ээ? “орилох”

Үүхён- үзүүлэх юм байна. Гараад ир

Орцны шатаар уруудах болгонд миний зүрх яаж цохилж байсанг хэн ч мэдэхгүй. Үхён бол миний анхны хайр, анхны минь үерхэл… мартагдашгүй тийм л нандин хүн. Намайг гарч ирэхэд Вини пүх-н хувцастай хүн баглаа цэцэгс брьчихсан алхсан газар алхаж, суусан газар суугаад болдгүй .уур хүрээд

Би- юундаа хүн дагаад байгаа юм? Яджийхад хүн дуудчаад мангар юм чинь хайччихдаг байна?

Утсаа гаргаж ирээд залгах гэтэл бандгар шар гараараа утас авчихаад өгдөггүй. Урд охидын хамтлагийн бүжиг хийж тэнэгтээд. Тэгсэн харин хацар дээрээ заагаад шнс гэд байгаа бололтой. Тэгэхээр нь улам уурлаад хөлөн дээр нь гишгэж билээ.

Яаааааааааая

Хөлөө барьж орилтол малгай нь унаад бүр халууцаж хөлөрчихсөн Үхён.

Үхён- өөдгүй охин чинь цэцэг аваад үнсчихгүй “хушуугаа унжуулах”

Би- яанаа  уучлаарай орра. Таныг гэж мэдээгүй шд. Мэдсэн бол хөлөн дээр чинь гишгээд дараа нь алгадаад унагаах байсан юм хаха

Үхён- юу гэнэ? Заза чамд гомдлоо “туних”

Хувцасаа ч солилгүй буруу ахрж алхахад нь би ардаас нь гүйж очоод урд нь зогсож 2 гараа алдлаад тэврэх гэтэл шуудхан л 2 хацраас минь бариад үнсэж байсан.

Тэр бас миний анхны үнсэлт. Харин даараахан нь Америк яваад ирсэн ч гэр бүлтэй болсон гэж дуулсан. Тэгээд одоо л харж байгаа минь энэ.

\\\\

Тэндээс би шоконд орчихсон авах ёстой зүйлээ ч авалгүй явлаа. Минийх ч яахав. Сэтгэлийн анисан шарх. Тэгтэл Дехюун минь одоо ч шаналсаар, удахгүй нэмээд л зовох болно. хамгийн ихээр хайрласан 2 залуутай минь холбоотой энэ бүсгүй Дехюунийг минь орхио явахвий дээ.

17:00 рм

Байгуулагийн хаалгаар гартал машинаасаа сигнал өгөв. Дэргэдэх суудалд нь суухад машинаа асаан

Дехюун- хаашаа явмаар байна?

Би- архины мухлаг явий

Хамгийн ойрхон саравчтай архины мухлагийн өмнө ирээд тухлан сууж 2 шил сөжү, хачирнууд захиалан зөөгч авгай ширээн дээр өрчихөөд 2 хундага урд урд минь үлдээжээ.

Дехюунд би эхний шилийг задлан хундагалаж өгөхөд нэг амьсгаагаар нүдээ анин уугаад дахин хундагалуулав. 3 хундага уусны дараа

Дехюун- би эхнэр охиндоо дэндүү хайртай. Тэгтэл яагаад намайг ойлгодгүй юм бэ? Өлгийтэй ирсэн бяцхан охиноо хүнийх гэж нэг ч удаа бодож байгаагүй. Өөрийн төрсөн юм шиг л хайрлаж өсгөсөн.

Би- та нарын харьцаа…?

Дехюун- өглөө бид хэрэлдээд. Надаас сална гэнэ. Надад ямар буруу байгаа юм бол? Энэ талаар чамд яагаад яриад байгаагаа мэдэхгүй юм

Би- заавал бүхнийг ярих хэрэггүй ээ. Чамайг ярихгүй байсан ч би ойлгож байна.

Дехюун тал шилтэйгээ бариад шилээр нь гулгуулан ууж миний гарыг атгаад уйлаад л байлаа. Би хэцүү үед нь хань болж байгаадаа баярлана.  Энд байгаа бүх шил архийг уусан ч яахав, бүх нулимсаа дуустал уйлсан ч яахав сэтгэл нь онгойж байвал болоо. Би түүнийхээ зовж байгааг харах их хэцүү. Нулимсыг нь арчихад миний мөрийг дэрлээд суучхав. Дехюуний бүлээн нулимс цамцыг минь нэвт норгож хоолойнд зангиран тээглээд зүрхэнд шингэж байлаа.

Би их ойрхон байна шүү дээ. Үсийг нь илбээд анисан нүдийг нь харахад урт сормуус нь дэрвэж шүүдэртэйгээ л…

tumblr_m9p2l48kEO1rd9s7qo1_500.gif (500×281)

Хэр удаан байснаа санахгүй байна.

Мухлагийн авгай- хаах болчихлоо. Та 2 л үлдчихлээ

Би- уучлаарай эгчээ. Манай энэ согтоод унтчихаж. Машиныг нь энд үлдээгээд маргааш ирээд авч болох уу? эгчээ

Мухлагийн авгай- за тэгдээ. Эгч нь та 2т такси бариад өгий

Таксинд суугаад би хаашаа явах уу? гэж их бодлоо. Гэрийг нь ядаж мэдэхгүй болохоор гэр лүүгээ авч явна. Гэрийнхээ үүдэнд даахгүй байтал жолооч ашгүй дэмнэж оруулж өгөөд орон дээр минь хэвтүүлээд явав. Би хөлсийг нь бүлээн чийгтэй алчууранд шингээж зөөлөн зөөлөн арчихад зүрх цээжээ дэлсээд л амьсгал давхцан. Би түүндээ тийм л их хайртай. Хэсэг хажууд нь харж суухдаа нэг л удаа үнсвэл яах бол гэж бодогдоод болдгүй.

Утас дугарах

Инжи- байна уу? юу хийжийн?

Би- гэртээ л. Миний дэргэд байгаа хүийг таадаа?

Инжи- хэн? Дехюун лав биш

Би- мөн бол яахуу?

Инжи- яг ш дээ ярьдаг морио. Чи л болсон хойно мөрөөдөж байгаа биз

Би- өөдгүй охин шүү. Итгэхгүй бол болио. Дехюун сэрчинэ тасаллаа.

Инжи- хэрвээ байгаа бол та 2 юу хийж байгаан хаха?

Би- яагаачгүй. Битгий элдвийн юм яриад бай хаха

Шуудхан л утсаа таслаад дэргэд нь харж суусаа р тэсэхгүй өнийлөө.

Би-Ганцхан л удаа үнсчихвэл минийх болохгүй байсан ч хамаагүй ээ.

Дехюун яг л нойрсож буй гоо залуу гэсэн үг. Дөхөн дөхсөөр би түүнийхээ уруулыг үнслээ. Зөөлхөн, сайхан амттай. Би өөр зүйл хүссэнгүй. Буйдан дээрээ унтаж байтал нүүрэнд хурц гэрэл тусч, ус хоржигнох чимээ сонсдоно.

Нүдээ нухлаад сэрвэлзэхэд Дехюун шүршүүрт орж байжээ. Би босоод кофе найруулан талх шарж байтал Дехюуний утас дугараад л… дуудлага мессежүүд ар араасаа урсана.

–         Одоо бүр гэртээ хонохгүй тэ. Тэр чигээрээ яваарай

–         Хаана хоночихоод утсаа авахгүй байгаан?

–         Салий гэж байгаа айн?

–         Ямар хүүхэнтэй хамт байгаам бэ? Чи

Би хараагүй царайлаад л… шүүршүүрнээс гарч ирээд

Дехюун- би өчигдар элдвийн юм яриагүй биз?

Би- үгүй ээ. Санаа битгий зов.

Дехюун орон дээр байгаа утсаа харснаа царай нь барайгаад л цайгаа ч уулгүй гараад явчихав. Би хойноос нь дуудсан ч эргэж харсангүй. Би ганцаараа хэсэг байж байснаа Инжитэй уулзахаар гарлаа. Бид 2 машин нь хэр хоносон бол? Гээд шалгахаар очтол

Мухлагийн авгай- наыз залуу чинь сая машинаа ирээд аваад явсан

Би- баярлалаа эгчээ.

Цай ч уулгүй бухимдаад гарсан болохоор санаа зовоод би баж ядаж байлаа.

Инжи- гайгүй байхаа. Жаахан тайван бай

Би- надад ямар нэг муу совин татаад байна “хоолой зангирах”

Инжи- Мина тэр Дехюун биш үү?

Би- хаана?

Инжи- тэр хурдалж байгаа машин

Замруу хуруугаа заан хэлэхэд би сайн ажин хартал мөн байна. Бүр хурдалчихсан бараг хотын замд 100 хүртэл хурдтай яваа бололтой. Тэр минь яасан юм болоо? Сүнгэнээд л хажуугаар өнгөрөх үед би утас руу нь удаа дараа залгаад авдаагүй ээ. Намайг уйлаад Инжид аргадуулж байхад Дехюун над руу залгалаа

Би- яагаад утсаа авахгүй байсан юмбэ? Санаа зовоод үхэх шахлаа. Удаан явахгүй яасан хурдан явдаг юм. Ямар нэг юм болвол яанаа

Уйлаад амьсгаа авалгүй үглэхэд байдал нэг биш ээ.

–         Мина гэж хүн мөн үү? Энэ дугаарын эзнийг мэдэх үү?

Би- Дехюунд юу болоов? Хэн бэ?

–         Энэ хүн хурд хэтрүүлж осолд орчихлоо. Хүнд гэмтэлтэй. Би эмнэлэг рүү энэ хүнийг авч явж байна. Сүүлд залгасан дугаар нь энэ болохоор залгалаа

Би- аль эмнэлэг?

–         Сонжи эмнэлэг түргэлээрэй

Миний ухаан балартаад нүд бүрэлзээд хөлөн дээрээ тогтож чадахгүй гуйвж унаад

Би- Дехюун осолд…?сонжи эмнэлэг гэсэн үү?

Инжи- ухаан ор л доо тэнэгээ. Ийм үед чи ухантай байх хэрэгтэй. Хурдан явий

Би- Дехюун яасан гэсэн бэ? Худлаа тийм ээ. Худлаа “тоглойгоо барьж “орилох”

Инжи Минаг чирсээр эмнэлэг рүү явцгаалаа. Очтол хагалгаанд оруулчихсан хүлээнэ. Надад бас дусал залгуулжээ. Би дараа юу болсонг мэдэхгүй байна. Толгой эргээд нүд бүрэлзээд…

Нүдээ алгуурхан нээж эргэн тойрноо ажиж байснаа Дехюунийг санаад судсанд зоогдсон дусанлны зүүнүүдийг ханз татаж хаяаад гүйсээр очиход ухаангүй амьсгалын аппараттай хэвтэх аж. Би очоод гарыг нь атгаж, өөрөө тэнхээгүй байж чийгтэй алчуураар гар нүүрийг  нь арчиж, хумсыг нь аваад л асрана. Эхнэрийнх нь оронд…

7 хоног өнгөрлөө…

Би орыг нь дэрлээд унтаж байтал үс оролдох шиг. Гайхаад харвал Дехюун инээчихсэн

tumblr_m38c75pq0o1qafe7to1_500.gif (500×253)

Дехюун- үс чинь ширэлдчиж хэхэ

Би- чи зүгээр үү? Ашгүйдээ. Ухаан орчихож ЭМЧЭЭ “орилох”

Эмч- ухаан орсон болохоор одоо айлтгүй ээ.

Би- баярлалаа танд хэхэ

Дехюун- юу болсон юм? Би энд…? бас чи яагаад миний дэргэд…?

Би- санахгүй бол санах гэж оролдох хэрэггүй ээ. “гарыг нь үнсэх” би чамд далайн байцаатай шөл хийгээд ирий

Дехюун миний гарнаас бариад

Дехюун- битгий яваач. Тэр 2 Үхён гэж хүнлүүгээ явчихсан. Би орь ганцаараа… “уйлах” найз минь хамт байгаач

Явалгүй дэргэд нь байж сай найз нь болсон ч бисэтгэлээ нуусаар байсан юм. Өөрт нь хайртайг тэр хүн мэдэхгүй.

\\\\

Би- Дехюун ?

Дехюун- яасан?

Би- энэ мандаж байгаа нар их үзэсгэлэнтэй юмаа. Миний найз энэ нар шиг бүхнийг шинээр эхлүүлэн босох хэрэгтэй

Дехюун- Мина?

Би- чамд хань болох сайн бүсгүй хаа нэгтээ байгаа. “инээх”

Дехюун- би тийм хүнийг хайхгүй ээ.

Би- яагаад?

Дехюун- учир нь дэргэд минь байна ш дээ “инээмсэглээд гарыг минь атгах” миний эхнэр болооч Мина. Зовлонтой хэцүү үед минь хамт байж халамжилж байсан чамд дэндүү их дасаж бас…хайртай болжээ. Чамтай баймаар байна зөвшөөрөх үү?

Би дэндүү жаргалтай байна. Толгой дохиод түүнийхээ хүзүүгээр ороон тэвэрч жаргалын нулимсыг харамгүй урсгалаа.

Дехюун Мина бид одоо үргэлж хамтдаа.

Би чамд үргэлж хайртай Дехюун

үа иймэрхүү л юм болчихлоо. таалагджийнуу хэхэ

thanks all

5 thoughts on “Жолоодлоггүй тэмүүлэл 2р хэсэг “төгсгөл”

  1. ваааааааааааааааа Нам Үхён миний хань юу хийган бэ?????Догдлол дээд цэгт хүрэв Үхён гдг нэрийг хараад аймр гоё болжэээ найз минь амжилт цаашдааа олон2 гоё өгүүллэг бичээрэй Би чиний супер Дупер Фэн

Хариулт үлдээх

