Хайрын төлөөх амь oneshot

шинэхэн өгүүллэг таалагдана. сэтгэгдэлээр булаарай. манай блог өгүүллэг ороогүй удсан байна шүү

Өглөөний 7-30

Сэрүүлэг жингэнэн дуугарахад шүгэлтэй данх исгэрэхэд  чимээ гарч Юусоб ориллоо. Би унтаа сэрэнгийн хооронд зүйрмэглэж байснаа огол үсрэн гүйж очиход гал тогооны өрөөнд гараа барьчихсан явган сууж байлаа.

Инжи – хайраа зүгээр үү? Наад гар чинь

Гар нь байдгаараа улааж цэврүү үсэрчихсэн. Би гарыг нь харах гэтэл ардаа нуугаад инээгээд

Юусоб- зүгээр дээ. Чамайгаа ядарж байгаа гээд гарын ногоон цайгаа чанаж байсан юмаа

Инжи эмийн сангаасаа бинт гаргаж ирээд

Инжи- болгоомжтой байхгүй дээ. Алив гараа. Би боогоод өгий.

Гараа өгснөө мишээгээд л …

Инжи- та дараа болгоомжтой байгаарай

Юусоб- чамаар халамжлуулна гэвэл үргэлж түлгэдсэн ч хамаагүй ээ 😉

Инжи- би тийм халамжгүй юмуу?  *хушуугаа унжуулах*

Юусоб- ингээд л эгдүү хүргээд хайртай шүү *хацар дээр үнсэх*

Би гарыг нь боож өгчихөөд ажлын хувцасыг нь бэлдэн шүүгээгээ онхичиж гарлаа. Өнөөдөр тэрний минь хувьд их чухал өдөр. Ажилд орсон анхных нь өдөр. Би хувцасыг нь сонгож өмсгөөд зангиаг нь зангидаж зогсов.

Инжи- өнөөдөр сайн байгаарай. Би өнөөдөр Сохун эмнэлэгт семинартай. Тараад шууд ирнэ.

Юусоб- орой ирээд гоё юм үзүүлнэ.

Инжи- юу? *инээх*

Юусоб- орой хараа

Инжи- та хэл л дээ. Хэлвэл би танд орой дуртай хоолыг чинь хийж өгий

Юусоб- тагтуритан бэлдээд намайгаа хүлээж байгаарай

Ингэж хэлээд үнсээд л гараад явчихлаа. Би араас нь

Инжи- та юу бэлдсэнээ хэлэхгүй юмуу? *орилох*

Юусоб- орой хараарай яаруу охин минь * нүд ирмээд инээлээ*

Ахыг машиндаа суугаад явахыг хараад хэсэг зогсосноо хувцсаа өмсөөд семинартаа суухаар явлаа. Тэнд хамгийн алдартай эмч Ким Сун Гюу илтгэл тавьж байсан юм. Хорт хавдараас сэргийлэх талаар. Би анхааралтай чагнана. Би энэ жил анагаахын төгсөх 6р ангийн оюутан. Юусоб ах нэгэн барилгийн компанид инженерээр ажилд орж байв.

3 цаг үргэлжилсэн семинар дуусахад би намдемүн захаас хоолны ногоо цуглуулаад л алхаж байв. Овоо хэдэн тор хүнс авчихаад эргэж харахад  торны бариул тасраад л газраар нил асгарчихлаа. Би түүгээд л түүгээд  л… тэгтэл гэнэт нэг хүн тор сунгав. Би царайг нь ч харсангүй талархаж тороо аваад шууд л явлаа.

Бүсгүй ? *дуудах*

Намайг эргэж харахад үл таних нэгэн эр зогсоно. Тор өгсөн хүн байжээ. Би гайхсан ч хүн андуурсан байх гэж бодоод буцаад алхтал араас алхах сонсогдов. Би сонсоогүй мэт алхаагаа түргэсгэхэд алхаа нь мөн адил дагасаар… тэр миний алхааг гүйцэж ирж гараас минь атгаад өөр лүүгээ харууллаа.

Инжи- хэн  бэ? Надаас гараа ав

Үл таних залуу юу ч хэлэлгүй амыг минь алчуураар таглатал ухаан балартан газар уначихлаа. Ухаан балартуулагч цацсан алчуур байжээ.

Юусоб ажлаа тараад үнэт эдлэлийн дэлгүүр хэсэж янз янзын бөгж үзнэ. Тэгснээ зүрхэн шигтгээтэй жижигхэн ббөгж үзээд чигчий хуруундаа хийснээ инээн

Юусоб- Инжид минь таалагдах байхдаа. Нарийхан хуруунд нь яасан сайхан харагдаж болоо

Гэж бодож байснаа улаан хайрцганд хийгээд хайрын дуу аялан гэр лүүгээ машинаа асаан явлаа. Тэр ажилд орсон эхний өдрөө Инжид гэрлэх санал тавьна гэж төлөвлөж байж. Байрныхаа доор очоод цонхруугаа хартал хав харанхуй

Юусоб- семинар нь одоо хүртэл дуусаагүй байгаа юм байх даа.

Утсаа гаргаж дугаарыг нь цуглуулаад *Миний эрх гүнж* гэсэн дугаар луу залгалаа.  Дуудаад л дуудаад л… арай л гэж авахад

Юусоб- хайраа хаана байгаан? Гэр хав харанхуй

Инжи юу ч хэлэхгүй нам гүм

Юусоб- хайраа намайг сонсож байна уу? чамдаа юу бэлдсэнээ харуулах гээд аваад *инээх*

Инжи хариугүй байхад зүрх нь дэлсэж айдас нөмрөх нь тэр.

Юусоб- Инжи?

Гэнэт Инжигийн орилох дуу хадаж эхэллээ.

Инжи- ахаа битгий ирээрэй. Ахаа битгий *чарлах*

Тэрнийг тарчлааж байгаа мэт Инжи хашгирсаар *битгий ир, битгий* гэхэд алгадах чимээ гаран үл тани эрэгтэй ярьж эхэллээ.

–          Чи хайртай хүнээ авармаар байна уу? тэгвэл Улсанд байх эзэнгүй балгасыг олоод ир. Өмнө нь шилний үйлдвэр байсан

Юусоб- чи хэн бэ? Манай Инжиг сулла

Үл таних эр- тэгмээр л байна. гэхдээ чиний найз охин надад ямар зовлон бэлэглэснийг мэдэх үү?

Юусоб- Инжигийн толгойноос нэг л үс унах юм бол би чамайг ална шүү *орилох*

Үл таних эр- хэн нь хэнийгээ үгүй хийхийг уулзаад шийдий. Амьд харахыг хүсч байвал 30 минутан дотор ир. Үгүй бол цогцосыг нь усанд хөвж байгааг харна даа

Утсаа тасалчихав. Юусоб яг л галзуу хүн шиг хурдлан тэр газрыг хайсаар л…25 минут аль хэдийн өнгөрчээ. Замын хажууд суух эмгэнээс шилний үйлдвэрийг асуутал зүүн талд байх эзэнгүй балгасыг заав. Машинаа тэнд үлдээгээд  амьсгаадан гүйж очоод

Юусоб- Инжи? *орилох*

Би зодуулсаар ухаан санаа балартчихсан ч хайрынхаа хоолойг сонсоод өөрийн эрхгүй уйлж ямар ч дуу гарахгүй гэж шийдлээ. Энд аюултайг мэдэж байгаа болохоор хариу дуграхгүй бол Юусобыг буцаад явна гэж сэтгэснийх. Би уруулаа жимийн уйлсаар… ах намайг дуудан балгас дотор гүйсээр…

Үл таних эр миний урдаас зэвүүн жуумалзсанаа

Үл таних эр- чи Хаяан эмнэлэгт 75 хувийн түлэгдэлтэй хүнд очсон ахад минь дадлага хийх нэрээр амийг нь авсан. Чи хамгийн хайртай хүнээ алдах ямар байдгийг мэдэх үү?

Инжи- чи юу яриад байгаа юм?

Үл таних эр- Жин сон гэж миний төрсөн ганц ах. Чи алчихаад зүгээр жаргалтай яваад уур хүрч байна.

Инжи- би алаагүй. Алаагүй шдээ

Үл таних эр- одоо ингэж хэлээд нэмэргүй. Чиний нүдэн дээр хайртай хүнийг чинь тэгэж үгүй хийнэ. Гаслан зовлонг мэдэр.

Инжи- чи андуураад байна. би алаагүй. Тангаргалий. Би алаагүй шдээ. *уйлах*

Үл таних эр- одоо оройтсон

Гэснээ юусоб руу хандаж

–          Инжи энд байна. хүрээд ир *орилох*

Юусоб шатаар өгсөн гүйж очлоо.

“””

Болсон явдал-

Хичээл орж байхад багш сандарч орж ирэв.

Инжи , Сэёон 2 гараад ир. Та 2 надад хэрэгтэй байна.

Сэёон- багшаа яасан ?

Багш- нэг залуу өөрийгөө шатаасан байна. сувилагч хэрэгтэй байна.

Бид 2 багшийг дагаж эмнэлэгт очиход 26 настай Жин Сон гэж бичсэн залуу хүнд түлэгдэлтэй байлаа. Би шархийг нь боож байтал эмч дуудаж надаар бяцхан хүүхдийн цээж хэржигнэж байгааг чагнууллаа. Би хатгаа нь хүндэрсэн хүүхдийн эмчилгээг хэлж өгөөд түлэгдсэн хүнлүү очиход Сэёон нуль цус идээ болчихсон салганаад уйлаад сууж байв.

Инжи- чи…? о.О

Сэёон- би би *уйлах*

Инжи- ухаан орооч юу болсон юм?

Сэёон- би санаандгүй апараттыг нь сугалчихсан. Тэр сонин болоод байна. би айгаад байна. *уйлах*

Яг энэ үед Жин Соны зүрх зогсож даралт нь буун амьсгал хураахад би эамийг нь аврах гэж үлдлээ. Анхны тусламж үзүүлж зүрхэнд нь массаж хийж байлаа. Тэгтэл ямар ч нөлөө үзүүлсэнгүй. Сэёон эмч нарыг дуудахаар явсан байсан юм. Тэгтэл гаднаас нэг залуу орж ирээд “ахаа” гээд л уйлж байснаа надруу хараад

ЖинХог- миний ахын амийг авсандаа хэзээ нэгэн цагт харамсанаа *хашгирах*

Би ззугтаад л гарсан. Энэ өдрөөс хойш амар байгаагүй 3 сар өнгөрсөн. Харин энэ үл таних үалуу Жин Хог дүү нь байж.

“””

Юусоб гарч ирээд намайг хараад гүйж ирэхэд

Инжи- ахаа яах гэж ирж байгаа юм бэ? Одоо яв хурдан яв

Юусоб- би чамгүй хаашаа ч явахгүй

ЖинХог мод барин юусобын араас далайхад

Инжи- үгүй ээ.

Хамаг хүчээ шавхан хүлүүлсэн сандлаа өргөн Юусобын өмнө толгойруугаа  модооор  цохигдон газар уналаа. Би хайрынхаа төлөө бол юу ч хийж чадна. Тэр л хүний төлөө. Юусоб ах, Жинхог 2 хүнд цохилтоор   нэгнээ цохин зодолдож би харин тархинаасаа гоожих цусыг үл анзааран болиулах гэж тийчилтэл гаранд нэг шилний хэлтэрхий мэдрэгдэв. Би сунаж сунаж тэр шилээр олсоо үрэн зүссээр мултарч чадлаа. Сул болонгуут би хамаг л хүчээ шавхан Юусобыг хамгаалах гэж оролдоно.

Тэр хүн Юусобыг буланд шахан шанаадаж байхад би шилний хэлтэрхийгээ атгасан хэвээрээ гүйж очоод Жинхогийн гүрээ лүү зоон унагалаа. Цус ихээр алдан газарт унахад нь миний хүч чадал үгүй болж газар тэрийн уналаа. Инжигийн толгойнд цохисон модны яр бас хадаас нь шигдсэн байж.

Юусоб- үгүй ээ Инжи үгүй ээнамайг битгий орхиорой. Ингэж л биш шүү *орилж уйлах*

Би түүнлүүгээ харан гараа сунган хацрыыг нь илэхдээ хэлмээр байгаа олон зүйлийн алийг нь хэлэх вэ? Гээд л

Инжи- та надад орой юу бэлдсэн байсан юм бэ?

Юусоб халааснаасаа улаан саьтай бөгжөө гаргаж нулисаа дуслуулан ядам хуруунь минь зүүлгэлээ. Би түнийхээ өвөр дээр эцсийн уддаа хүчээ шавхан

Инжи- би танд хайртай ахаа. Уучлаарай. Үүрд хайрлаж чадсангүй

Юусоб- би чамдаа хайртай битгий ганцааранг минь үлдээгээч

Инжиг үнсэхэд аль хэдийн амьсгал хураасан байж.

Юусоб- үгүй ээ. *орилох* чамгүй би яаж амьдрах юм бэ? Инжи…..?

Инжи харин хайртай хүнээ хамгаалж, бас түүний хуруунд гялалзах бөгжтэй түүнийхээ өвөр дээр мишээн нас баржээ.

8 thoughts on “Хайрын төлөөх амь oneshot

Хариулт үлдээх

