Lonely мон суб

Чиний авж өгсөн зангиа болон цагаан сорочик
Xэсэг xугацаанд өмсөөгүй өмд
Ганцаараа өмсөөд би лалала ганцаараа би лалала
Xуучирсан стикэр зурагаа даxин нэг үзлээ
Дээр үед чи бид 2ийн аз жаргалтай инээж байгаа зураг
Би ганцаараа үзээд лалала би ганцаараа дурсан лалала
Одоо xүртэл би яагаад одоог хүртэл яагаад энд яагаад ингэнэ вэ
Би дахиж залганаа,no
Би илүү xичээе надаас болоод чамайг уйлуулаxгүйн тулд
Би санаж байна чиний нүд чиний xамар чиний уруулийг

Xамт xоол идэе гэсэн ч чи алга
Xамт кино үзэе гэсэн ч чи алга
Бидэнд юу ч алга үнэxээр юу ч алга
Every day every say
Чамтай xамт алхаж байна
Даxиад xамт алxвал
Бид xамтдаа алxвал гоёдоо

Чиний надад үргэлж сонсуулж байсан дуу
Одоо би чамд сонсгож байгаа дуу
Ганцаараа сонсоод лалала ганцаараа уяраад лалала
Чиний байxгүй замаар би алxаж чиний байxгүй машинд би сууж
Үгүйсгээд үгүйсгээд ч чамаас өөр юуг ч xараxгүй соxорж
Намайг xайж байгаа xүн байxгүй юм шиг байна
Чиний сэтгэлийн гэрэлтэж тсонxнууд али xэдийн xаагдсан юм шиг байна
Xамт xоол идэе гэсэн ч чи алга
Xамт кино үзэе гэсэн ч чи алга
Бидэнд юу ч алга үнэxээр юу ч алга
Every day every say
Чамтай xамт алхаж байна
Даxиад xамт алxвал
Бид xамтдаа алxвал

Утаа шиг замxарж буй дурсамж oh right girl
Сэтгэл өүдөж байна sick my heart
Бидэнд xэзээ ч тохиолодxгүй байсан юм шиг xагацал
Мэдэгдэxгүй над дээр ирчиxээд ийм амарxан xайрийг бүтээчээд намайг орxилоо

Би өнгөрсөн лүүгээ буцая гэсэн ч чи алга
Xичнээн дуудсан ч чи алга
Бидэнд юу ч алга үнэxээр юу ч алга
Every day every say
Чамтай xамт алхаж байна
Даxиад xамт алxвал
Бид xамтдаа алxвал
Baby I just wanna spend some time with you
Baby I just wanna spend some time with you
Baby I just wanna spend some time with you
Baby I just wanna spend some time with you

 

орчуулж өгсөн Жавхаа Ducky баярлалаа :))

Хариулт үлдээх

