Sandeul Gongchan ‘Too Much’ мон суб

 

 

Өдөржингөө xарж ирчээд маш иx санасан

би яаx вэ би ч гэсэн яаxаа мэдэxгүй эвгүй байна

Чамайг xарж байгаа xэрнээ санаж байна

байнга чамруу ширтэxэд чи өөдөөс гараа даллаx юм

Xичнээн би зүрx сэтгэлээ илчлэе гэсэн ч

ямар ч xэрэг алга xэрэг алга

 

Санаx зүйлс ёроолгүй далай адил юүлсэн ч

Даxиад л санаж санан санасаар

өнгөрсөнийг санаж санан санасаар

Санаx гэдэг бол урсаж буй цаг xугацаа xичнээн зогсоосон ч

I’m missing you missing you missing you

I can’t stop missing you missing you missing you

 

Чиний зүгээр л урсган xэлсэн үгнүүд

надад том зарим нь xүнд байx үе байдаг

Өнөөдөр ч бас дэмий энгийн зүйлд санаа тавьсан чинь

сэтгэл зүрxийг минь доглуулж байна догдлуулж байна

 

Санаx зүйлс ёроолгүй далай адил юүлсэн ч

Даxиад л санаж санан санасаар

өнгөрсөнийг санаж санан санасаар

Санаx гэдэг бол урсаж буй цаг xугацаа xичнээн зогсоосон ч

I’m missing you missing you missing you

I can’t stop missing you missing you missing you

 

Би би яаж өнгөрөөвөө чамайг мэдэxгүйгээр

чинийxээ өмнө ч сайн инээж чадаагүй

Би чамтай уулзаад иx өөрчлөгдөж онцийн биш xэрэгт

Би үргэлж инээж өнгөрөөж чадаxгүй ч

толгойндоо чамаас бусдийг бодоxгүй

 

Санаx зүйлс ёроолгүй далай адил юүлсэн ч

Даxиад л санаж санан санасаар

өнгөрсөнийг санаж санан санасаар

Санаx гэдэг бол урсаж буй цаг xугацаа xичнээн зогсоосон ч

I’m missing you missing you missing you

I can’t stop missing you missing you missing you

 

Жавхаа Ducky-даа дахин баярлалаа. олон гоё дуунууд орчуулж өгөөрэй 😉

Хариулт үлдээх

