Baro болзооны тал дээр зөвлөгөө өглөө

‘Reply 1994’ киноны уран бүтээлч болох Пару, Tiny-G Dohee 2  tvN -ийн ‘Taxi’ -р энэ сарын 23- анги дээр хамт оролцсон юм.

Dohee “Би харилцаатай байх гэж оролдсон хэзээ ч ” гэж хэлсэн.Пару тэгтэл нь цаашлуулаал ” тэр өмнө нь 3 өдрийн турш хайртай залуугаа авчирж байсан.тэрээр  ” би анх боломж олдвол болзий гэж бодож байсан юм биш, гэхдээ тийм өдрүүдийг хүсч байна гэж үргэлжлүүлжээ. гэхдээ яг л Пару ах шиг хүнтэй болзохыг хүсдгээ хэлэхэд Пару зэмлэн “чи болохгүй” гэжээ.

Dohee ” би дуучид, жүжигчдын болзоо сайхан байдаг гэж сонссон.” гэхэд Пару хариулахдаа ” би үүний эсрэг байна.  Би ч бас өмнө нь зайлшгүй шаардлагатай байсан юм. Би тустай байх болно гэдэгт би итгэлтэй байна , гэхдээ та шууд бусаар бүхнийг илэрхийлж болно гэж боддог байсан” гэж хариулжээ.

Пару ухаалаг зөвлөгөө өгсний дараа Hong Eun Hee өөрөөс нь жаахан бишхүүрхэж байгааг анзааржээ. Пару учир нь түүнээс 2 насаар ахмад юм. Тэр эмэгтэй түүний насны болтол хүлээх , харин энэ хооронд тэрээр кино үзэх хэрэгтэй , ном уншиж , түүнд асуулт асууж бай гэж хэлсэн. Пару түүнд “үнэхээр хайртай хүнээ олсон цагтаа болзоонд явах ёстой” гэж дахин дахин зөвлөж байсан юм.

Kim Gura харин инээсээр байсан гэнэ.

манай хүн том ах шиг зөвлөгөө өгжээ 😀

One thought on “Baro болзооны тал дээр зөвлөгөө өглөө

Хариулт үлдээх

