Би нэг л зүрхтэй “2р хэсэг”

cэтгэгдэл дажгүй байсан болохоор дараагийн хэсгийг оруулчихлаа. хүлээн авна уу?

урам шүү дээ. сэтгэгдэлээ саваад бай наашаа гээд байхгүй юу :))

Угийн В1А4 хөтлөгчдөөс өмөөрч байгаа хэрнээ өөөрсдөө хариуг нь сонсох гээд байж ядаж байгаань нүүр, ярианаас нь илт байсан юм.

Ари— Жинён ах

Гэснээ 2 гараараа нүүрээ дарчихав. Жинён чимээгүй инээгээд л

тэгтэл

Leeteuk— Ари Жинён.д зориулаад 1 удаа дуулангаа бүжиж болох уу?

Гэв. Ари зөвшөөрөн Жинён.г тойрон Be my girl.н аян дээр туузаа намируулан бүжиглэж дуусангуутаа

Ари— би нэг хийхийг хүсч байсан юм байгаа. Хэлж болох уу?

Leeteuk— тэг тэг юу билээ?

Ари— В1А4.н ах нартай хамт Tried to walk дээр бүжиглэхийг хүсдэг байсан юм л даа хэхэ

Тэрний хүсэлтийг мэдээж биелүүлж тухайн 7 хоногийнхоо шилдэгээр ч тодорч шагналаа авсаар гэртээ харилаа. Өрөөндөө ороод нэвтрүүлэгийн тухай бодоод В1А4.тойгоо хамт мөрөөдлөө биелүүлчихсэн их л бардам, өөртөө итгэл дүүрэн инээмсэглэсээр л. Энэ өдрөөс хойш 2 өдрийн дараа танихгүй дуудлага ирлээ.

Ари— байна уу?

Нарийн бичиг— сайн байна уу? WM ent.с ярьж байна

Ари— аан тийм үү? Сайн байна уу?

Нарийн бичиг— бид тантай хамтарч ажилмаар байна. Шинэ охидын хамтлагтаа урья. Та маргааш завтай бол энт дээр хүрээд ирэх үү?

Ари— завтай. Би маргааш гүйгээд очий.

Нарийн бичиг— за баярлалаа. Маргааш уулзъя. Өдрийг сайхан өнгөрүүлээрэй

Ари— баярлалаа. Та ч гэсэн

Утсаа тасалчихаад бэлдэж байгаад шууд л маргааш нь энт дээр очоод хүний нөөцийн менежертэй уулзахад

Менежер— Ари юу?

Ари— тийм ээ. Та сайн байна уу?

Менежер— сайн. Намайг дагаад явна уу?

Дагуулан хөгжим хангинасан өрөөний үүдэнд ирээд тогштол үеийн гэмээр урт шар буржгар үстэй охин хаалга онгойлготол

Менежер— танилц танай хамтлагийн гоцлол бүжигчин болох Ари. Оддын хаан нэвтрүүлгээр харсан байх. Ари танилцаарай танай хамтлагийн ахлагч Нука

Ари— танилцсандаа таатай байна ^^

Нука— би ч бас, ороод ирээч бусад 3 охидтойгоо танилцуулъя

Гэхэд Менежер намайг орхичихоод яваад өгөв.

Манай хамтлагийн нэр SO1 уриа Lets Go

Хэмээн эелдэг охид танилцуулж эхэллээ. Ари өөрөө 168 см өндөр, гоолиг, урт шулуун бор үстэй урдаараа чойлктой, загварын мэдрэмжтэй охин

Нука—“ богино улаан үстэй охинг дуудаад “ энэ бол манай хамтлагийн гоцлол хоолой Суяа

Суяа— Суяа гэдэг танилцсандаа таатай байна шүү хэхэ

Ари— би бас хэхэ

Бас л үеийн Хусон, Жулиа гэгч 2 охидтой танилцуулахад

Хуёон— намайг Хусон. Макнеа 15 настай хэхэ ^^

“ өхөөрдөм аргагүй л макнеа шар дунд зэргийн үстэй тормолзсон алаг нүдтэй”

Жулиа— Жулиа хэхэ. би хамгийн ахмад нь 18тай, шүлэг зохиодог. Хамтлагийн гоцлол реппер юм шүү хэхэ ^^

Би тэдэнтэйгээ маш сайн найзууд боллоо.

Ари— нэг юм асуучхуу? Та нар В1А4.н ах нартай хэр сайн харьцаатай байдаг вэ?

Нука— бид чинь эмэгтэй В1А4 шдээ хэхэ. би бол Жинён ах

Суяа— харин би Сандеил ах. Гэхдээ нэг нууц хэлэхэд би ахад сайн хэхэ. манай Сандил ах эндүү эгдүүтэй хайр татам

Хусон— яана нөгөөдөх чинь эхэллээ хэхэ. Чиний Сандеил ахыг мэднээ. Үргэлж л ингэж яридаг юм хэхэ

Суяа— хөөе та юу гээд байна айн хэхэ

Хусон— хэхэ заза ^^. Макнеа макнеа шүү дээ мэдээж Гунчан ах хэхэ

Жулиа— Бару ах минийх шүү хэхэ

Ари— тэгвэл би гоцлол бүжигчин гэдэг чинь Шинү юм уу?

Нука— тххх. Манай шинэ гишүүн сэргэлэн юм аа хэхэ

Ари— манайхан В1А4 ах нар одоо хаана байгаа бол?

Хусон— студын өрөөнд байх шиг байсан. Саяхан тэнд ах нарыг харсым байна

Ари— ок би ах нартай мэндэлчихээд ирий

Охид— за тэгдээ.

Би энт дотор ухарч алхан юм бүхнийг сонирхон алхаж байгаад хэн нэгнийг нуруугаараа мөргөчихөв. Эргээд хартал ард нь

ээ бүтэлгүй охин чинь хэнийгээ мөргөчихвөө :p

дараагийн хэсэг орох үгүй нь сэтгэгдэлээс шалтгаална шдээ уншигчидаа.олон олон адал явдал үлдээд бна шүү

5 thoughts on “Би нэг л зүрхтэй “2р хэсэг”

Хариулт үлдээх

