Baro-гийн гуя бусдад гайхуулах зүйл биш

МВС ТВ-н цагаан сарын тусгай дугаар зориулсан ‘Radio Star’ нэвтрүүлэгт Пару 1 сарын 29нд оролцсон юм. энэ дугаарт зочид болон үзэгчид дундаас Пару нүүр царай болон бүх л зүйлээрээ олны анхаарлын төвд байсан.

Пару ” би яагаад энд ирснээ мэдэхгүй байна. үнэхээр шүү. миний нүүрний хувирал их байна. ” гэж хэлэхэд МС Kim Gu Rа хариулахдаа “би тэгэж бодохгүй байна. Сандеил шиг л … гэхдээ Сандеил илүү сайн гаргадаг” гэжээ.

Пару ” Сандеилийг илүү сайн харагддаг” гэж хэлсэн. Пару дахин ” та үнэн сэтгэлээсээ ярьж байна уу?” гэж асуухад хөтлөгч даруй сандран “үгүй” гэж хэлээд инээжээ.

Дараа нь тэр гэнэт ширээн дээр нь очиж, Паругийн зузаан гуяны талаар ярьж харуулахад “миний гуяны талаар ярих юм байхгүй ” гэжээ.

Паруд таагүй байгааг хөтлөгч Yoon Jong Shin царайнаас нь мэдэрсэн. Пару мэдээж гайхсан ч “би дөнгөж 23тай. би одоохондоо “гуя”аа хэрхэн ашиглахаа мэдэхгүй байна” гэхэд Kyuhyung ” дуулж бүжиглэж байхдаа ашиглах хэрэгтэй” гэжээ.

 

зузаан гуя тийм их асуудал биш бас олонд үзүүлэх хэрэггүй байсан гэж бодож байна :\

Хариулт үлдээх

