Би нэг л зүрхтэй “3р хэсэг”

сэтгэгдэл хангалтгүй байсан л даа. гэхдээ дараагийн хэсгийг хийчий.

3р хэсгээ хүлээн авна уу?

Шинү— ард талаа харж явахгүй юм уу? Хэхэ

Ари— өө ахаа уучлаарай. Би харин энт сонирхоод л хэхэ ^^

Шинү— тийм үү? Би чамайг энт.р зугаалуулах уу?

Ари— ахаа та болох юм уу? Завгүй байгаа байлгүй дээ. Тэглээ ч би та нартай уулзахаар явж байсан юм аа

Шинү— ок. Манайхан студын өрөөнд байгаа. Тэр “ барилгийн баруун жигүүр лүү хуруугаараа заагаад” буланг тойроод наад талаасаа 2 дахь хаалга.

Ари— 2уулаа хамт ах нар дээр очий ^^ тэхү Шинү ахаа

Шинү, Ариг дагуулан студын өрөөний үүдэн дээр ирснээ

Шинү— наанаа байж байгаарай

Гэснээ нүд ирмээд түрүүлж орсноо

Шинү— би их сонин хүн авчирсан хэн гэж бодож байна даа.

Сандеил— Шинү ах найз охиноо авчраа юу хэхэ

Шинү— хэхэ үгүй дээ

Гэснээ хаалга онгойлгочихов. Тэд хэн байсан бол гэж сонирхож хартал Ари зогсож байлаа.

Жинён— энэ чинь…

Гайхсан харцаар хараад сууж байснаа босоод зогсчихлоо.

Сандеил— Ари юу даа нөгөө тууз…

Гунчан— арай захирал ярьж байснаараа Ариг trainer болгосон юм байхдаа

Бару— “инээснээ” ингээд л үүдэнд зогсоод байх гээ юу хэхэ. орохгүй юм уу?

Би оронгуутаа

Ари— ах нараа сайн байцгаана уу? ^^

В1А4 ах нар хариу мэндлэхэд

Жинён— Шинү ахтай таараа юу?

Шинү— тххх. Тэр их хүчтэй юм билээ. Намайг аймар мөргөөд

Гээд цээжээ илэв.

Ари— санаандгүй мөргөлдчихсөн юм аа. Жинён ахаа, бас бусад ах нартаа баярлалаа. Та нарын ачаар ? WM ent.н trainer болсон ш дээ ^^

Шинү— бид чамтай 1 энт.д ажилна гэхээр сайхан байна

Сандеил— Аригаас нэг юм асууж болох уу?

Ари— тэг л дээ ахаа юу юм?

Сандеил— Жинён ах чамд таалагддаг нь үнэн үү?

Ари сандраад нүд нь бүлтэгнээд шүлсээ арайй л гэж залгина.

Бару— үнэн бололтой. Худлаа байсан бол хурдан үгүйсгэх байсан ш дээ.

Гунчан— тийм ээ Бару ахын зөв бололтой

Хүд нь гялалзаад хэлэхэд

Ари— нөгөө юу л даа… тэр…

Гацаж түгжирж байтал Жинён Ари.н дэргэд очсоноо

Жинён— хүн битгий ичээгээд бай л даа.

Миний 2 мөрөн дээр гараа тавьснаа нүдрүү минь эгцэлж харснаа өөлхөн гэгч инээгээд

Жинён— хариулахгүй байсан ч болно.

Шинү энэ байдлыг хараад юу ч ярилгүй дуугай зогсож байснаа

Шинү— So1.той хам бүгдээрээ караоке орж сайхан дуулцгаах уу?

Жинён надаас холдоод

Жинён— тэгье, бүгдээрээ Ариг нэгдэж байгаад баяр хүргээд

Сандеил— би гайгүй караоке мэднэ шүү

Бару— аан дээр бидний ордог уу?

Гунчан— дажгүй тохь тухтай л даа.

Шинү— би Нукаруу ярьчихлаа. 16 цаг гээд эртхэн гарцгаая

Тэд ингэж цуглаад Сандеилийн хэлж байсан караокед ирцгээн дуулж байтал Нука

— одоо манай хамтлаг 5уулаа болж бүрдсэнюм чинь 1 нэгээрээ ах нартайгаа дуулах уу?

Жинён инээсээр Аригийн зүг явах гэтэл

Нука— би мэдээж Жинён ахтайгаа хэхэ

Гээд л сугадаад инээлээ. Би уг нь Жинён ахтай дуулмаар байсан юм.  Учир нь миний сэтгэлд тэр хүн дэндүү том зай эзлээд, царай минь жаахан барайхад Шинү ах миний өмнө зогсоод гараа сунган сайхан инээмсэглээд

Шинү— өнөөдөр чи миний хос ш дээ хамт дуулъя ^^

Тэр жижигхэн тайзан дээр Жинён ах Нука, Шинү ах Ари, Гунчан ах Хусон, Сандеил ах Суяа, Бару ах Жулиа зогсон бүгд хосоороо дуулж бүжиглэн их л хөгжилтэй байтал орой болон тарцгаалаа. Би такси хүлээн зогсож байтал

ард нь юу болсон бэ? ?.?

сэтгэгдэл ирэхгүй байгааг бодоход таалагдахгүй байгаа юмуу? үгүй биз дээ.

ямартай ч бичээрэй.

удахгүй нэг шинэхэн онешот орно

4 thoughts on “Би нэг л зүрхтэй “3р хэсэг”

Хариулт үлдээх

