Би нэг л зүрхтэй “4р хэсэг”

сэтгэгдэл муу байсан болохоор үргэлжлэлийг нь удаачихлаа. гэхдээ одоо 4р хэсгээ уншаарай

tumblr_mea9rydwXi1qihfgk.png (351×529)

Жинён ах дэргэд ирээд

— хамт алхах уу? Би хүргээд өгий

Ари— болох юм уу? Бусад ах нар хааччихсан юм бэ?

Жинён— дэлгүүр орж бага сага юм авчихаад харина гэсэн

Ари— хүмүүс таныг таничих байхаа. Би эндээс таксинд суугаад л явчина. Гэр ойрхон ахаа

Жинён— надад малгай, маск, малгайтай цамц байна. Тийм болохоор битгий зөрүүдлээд бай хүүхдээ ОК хэхэ

Бид 2 манай гэрлүү алхан юм юмний тухай ярилцана.

Жинён— өнөөдөр сайхан өдөр байлаа шүү тийм ээ?

Ари— тийм ээ ахаа. Гэхдээ та яагаад Сандеил ахын асуултанд битгий хариул гэсийн?

Жинён— тэр зүгээр л хэхэ. чамд хэцүү байгаам шиг харагдаад

Би алхаж байхдаа үе үе Жинён ахлуу хараад л. Энэ бүхэн зүүд биш байгаасай хэмээн залбиран алхана. Бүр өөрийгөө чимхэж үзсэн чинь өвдөж байлаа хэхэ.

Ари— ахаа баярлалаа. Энэ манай гэр. Тэр 5 давхарын ягаан хөшигтэй гэрэлтэй цонх бол миний өрөө байгаа юм аа хэхэ

Жинён— хэхэ тийм үү? Ямар хурдан ирчихээ вэ? Заза ордоо. Би орохыг чинь харчихаад явлаа.

Гараараа даллаад гэртээ оронгуутаа өрөөний цонхоороо харахад Жинён ах харагдсангүй. Явчихсан бололтой. Би усанд орчихоод унтчихлаа. Хурдан маргааш болж ах нар болон шинэ найзуудтайгаа уулзах гэж.

Жинён.г гэртээ ортол

Бару— Жинён ахаа жимс арилгачихсан. Та идэх үү?

Жинён— тэгье л дээ идье.

Гунчан— Жинён ахаа Ари танд таалагддаг юм уу?

Жинён— тийм ээ. Тэр бусдаас өөр юм шиг санагдаад.

Үгийг нь сонсоод Шинү жимсэндээ хахчихав.

Сандеил— Шинү ахаа ус уу л даа, би аваад ирье

Шинү— зүгээр дээ Ducky. Одоо би зүгээр дээ.

Жинён Шинү ахыгаа Арид талтай байж магадгүй бодоод л гэхдээ үгүй байхаа гэсээр гэсээр эргэлзэн толгойгоо сэгсрээд тэд хамтдаа хамгийн дуртай хөл бөмбөгөө үзсээр унтчихлаа. Маргааш тэд гадуур ажил ихтэй нэвтрүүлэг, тоглолтууд ар араасаа бий.

Би өглөө эртлэн босон хоол хийж савнуудад хийгээд энт.руу авч яван бэлтгэлийн өрөөнд бүжиг дуугаа бэлдэж буй найз нар дээрээ очиход

Хусон— одоо ирж байгаа юм уу? Бид удахгүй тайзан дээр гарах бололтой ^^

Суяа— тийм болохоор бэлтгэлээ сайн хийх хэрэгтэй болчоод л тэгээд эртхэн ирцгээсэн юм аа хэхэ.

Жулиа— өчигдөр баярласанаасаа болоод хэлэхээ мартчиж

Толгойгоо цохиод л.

Ари— Нука ирээгүй байгаа юм уу? Би та нартай өдөр идэх гээд хоол бэлдээд ирсэн. Гэхдээ тийм сүртэй юм биш ээ хэхэ ^^

Нука энэ үед орж ирээд

— Ари ирчихсэн юм уу? ^^ . би нам унтчихжээ. Уучлаарай

Хэлээ гаргаад хэлэхэд нөгөө 4 нь

“дандаа унтчихаад хоцрох юм. Бид нар чамд сэрүүлэг авж өгөхөөс” гээд яг л жаахан хүүхдүүд шиг ноцолдоно.

Ари- охидуудаа юм асууж болох уу?

Суяа- тэг л дээ юу юм?

Ари- В1А4 ах нартай дотно байдаг уу?

Жулиа- бараг л тийм. Гэхдээ ах нар ихэнхидээ завгүй байдаг

Ари- аан тийм байхнээ

Нука- бид нар ахдаа үнэн сэтгэлээсээ сайн шд

Хусон- бид тэднээс дүү ч гэсэн хайртай

Ари- тэгвэл ах нар бидэнд…?

Нука- зүгээр л дүү нар шиг ханддаг

Ингээд ярилцаж байтал Арид дуудлага ирэхэд дугаарыг нь Нука харчихаад

Нука- Жинёон ахын дугаар биш үү? Чи хадгалаагүй юмуу?

Ари- юу? Энэ Жинёон ахын дугаар гэж үү?

Гайхан хэлэв.

Нукагийн царай хувирснаа

official-b1a4-2nd-full-album-who-am-i-solo-photos.jpg?w=474&h=477 (715×720)

тэр одоо юу хэлэх бол??? адилхан Жинёонд сайн шд.

5 thoughts on “Би нэг л зүрхтэй “4р хэсэг”

Хариулт үлдээх

