Би нэг л зүрхтэй “7р хэсэг”

tumblr_m7dgab8yr91rsskhm.gif (500×230)

би аймар бүтэлгүй өгүүллэг бичсэн дэврүүдээ алга болгоод өчигдөр л оллоо хаха. за уншаад байгаарай. удаан хүлээлгэсэн уучлаарай 

“хайр надад ирсэн бололтой. Минийх болооч”

Ари шууд л Жинёоныг чанга тэврээд

Ари- энэ зүүд биш биз дээ ахаа

Жинёон- бишээ. Зүүдлээгүй мангар минь. Үзэх үү?

2 хацрыг нь чимхэв.

Ари- яааая. Өвдөж байна шдээ ахаа. Би зүүдлээгүйм байна. зүүдлээгүйм байна

Жинёон- тэгвэл хариугаа?

Ари- хариуг нь мэдэж байж.

Жинёон- хэлэхгүй бол яаж мэдэх юм бэ? Хурдан хэлээ?

Ари- хэхэ. “ичингүйрэх” зөвшөөрлөө. Гэхдээ надаа бас хэлэх юм байна.

Жинёон- юу юм?

Гээд эмных нь дэргэд чихээ ойртуулаад “хэлээрэй хэлээрэй” гээд л…

Ари- тэгээд байвал хэлэхгүй шүү “хушуугаа унжуулах”

Жинёон- хаха. Заза

Ари- би бас танд … “зам дээр машин сигналдах”

Жинёон- ай? Чи бас яасаан?

Ари- сонсоогүй юмуу? О.О

Жинёон- машин сигналдаад юу ч сонсоогүй. Ам чинь хөдөлсөн

Ари- хэлэхгүй ээ

Жинёон- за одоо яг хэлчих “инээмсэглэх”

Ари- заза. Би танд… “автобус сигналдах”

Жинёон- ээ. Сонсоогүй бас. Юу хэлсэн бэ? Дахиад хэлчихээ

Ари- одоо хэлэхгүй ээ “хушуугаа унжуулаад хурдан алхах”

Жинёон араас нь дагаж алхаад гарнаас нь зөөлөн татаад

Жинёон- за одоо нэг л удаа хэлчих “нүдээ ирмэх”

Ари- тэр юу л даа

Хацар дээр нь үнсчихээд доошоо хараад ичээд чимээгүй болчихов. Жинёон үнсүүлсэн хацраа илэн инээгээд л 2уулаа тэгэж алхсаар нэг мэдсэн гэрийнх нь өмнө ирчихэж.

Ари- ахаа би ингээд орлоо

Жинёон- жаахан байж бай

2 гарнаас нь атгаад нүдрүү нь ширтэж байгаад аажмаар дөхөн дөхсөөр уруулнууд хүрэх гэтэл Ари-н утас дугарлаа.утсаа гаргаж ирээд харахад Шинү ах залгана.

Жинёон- хэн юм? Утсаа авахгүй юм уу?

Ари- өө тасарчихлаа. Ороод ярихаас.

Жинёон- заза ордоо. Маргааш уулзий. Намайг зүүдлээрэй 😉

Ариг дөнгөж гэртээ ортол Шинү дахиад залгав.

 

Ари- байна уу?

Шинү- байна. сая завгүй байсан юм уу?

Ари- аа харин тийм ээ. Та юу хийж байна?

Шинү- түрүүн Сандеил, Пару бид 3 нэвтрүүлэгт орчихоод дөнгөж гэртээ орж ирээд байж байна

Ари- аан. Амжилттай юу?

Шинү- мэдээж. Бид нар хэн билээ дээ. “инээх” чамд харин юм хэлэх гээд л. Сая илгээмж явуулсан шүү. Маргааш тэр зүйлийн талаар таатай мэдээ сонсох байх гэж найдий

Ари- Шинү орра юу юм?

Шинү- хараад мэдээрэй. За сайхан амраарай

Ари- та бас сайхан амраарай

Утсаа таслаад бодолд автан сууна.

–         Юу явуулсан юм бол?????

“Мессеж ирэх”

Жинёон- сайхан амраарай  ♥♡.♡♥

Ари- та бас сайхан амраарай  ♥♡♡♥

 

Үерхэж байгаа гэдэгтээ итгэж ядан орон дээрхи чихмэлээ эврэн хэвтэнэ. Энэ үед хаалганы хонх дуугарч ухас хийн босч онголойлголоо.

Шууданч- Ари мөн үү?

Ари- тийм байна

Шууданч- танд илгээмж ирсэн байна. энд гарын үсгээ зураарай

Гарын үсгээ зурж аваад хайрцаган дотор нандигнан боосон уутай зүйлийг задалтал ягаан өнгөтэй их гоё бариун подволк харагдав. Уутнаас гаргах үед дөрвөлжин эвхсэн цаас газар унав. Дэлгээд унштал

 

“зүрх сэтгэлд минь чи том зай эзлэх юм. Миний дэргэд байгаач. Хайртай болжээ”

 

Яахаа ч мэдэхгүй маш хүнд ШОКонд орлоо.

“Шинү ахыг ах шигээ л санаж байсан. Харин надаа хайртай гэж бодож байгаагүй юм байна. надаа үргэлж л сайхан ханддаг. Би ийм чухал хүнийг гомдоомооргүй байна. яах вэ?

Ийнхүү бодолд автаад унтаж ч чадсангүй. Өглөө ч боллоо. Энт дээр ирэхэд Шинү хүлээж байсан бололтой өмнөөс нь тосч хариу хүлээсэн харцаар мишээн ширтэнэ.

Ари- би танд… “түгдрэх” хэлэх ёстой үгүйгээ мэдэхгүй байна

Шинү- зүгээр дээ юу юм?

Энэ үед Жинёон ирээд

Жинёон- миний хайр энд байсан юм уу? “тэврэх”

Шинүгийн царай хувьс хийн гайхшралд автжээ.

Жинёон- Шинү ахаа танаас бусад нь мэдэхгүй байгаа шүү. Би танд нууцаа хэлий. Бид 2 үерхэж байгаа

Гэлээ

одоо юу болох болоо???????

4 thoughts on “Би нэг л зүрхтэй “7р хэсэг”

Хариулт үлдээх

