Би нэг л зүрхтэй “9р хэсэг”

сүүлийн үед хичээл гэж үстэй толгойноос их. тэгээд өгүүллэгээ удаагаад байна гэхдээ зав зайгаараа хийж байх болохоор сэтгэгдэлээ бичээд уншаад л байгаарай. бас өгүүллэгний админ авий. В1А4 хамтлагт хайртай. өгүүллэг сайн бичдэг админ хэрэгтэй байна. ганцаараа удаан ажиллалаа. хатрагч болох хүн минь наашаа :))

Ари- ай?

Пару- зүгээр хоноод яваа. Тэр жижиг өрөөнд тусдаа ор байгаа. Тэнд л унтчих

Ари- тэр чинь таны өрөө биз дээ. Та тэгээ хаана унтах юм?

Сандеил- болохгүй юм бол бид хэдтэй бидний унтлагийн өрөөнд унтах юмуу?

Пару- бид нар чамайг яахчгүй шд

Ари- “сандраад” үгүй ээ. Үгүй хэхэ “худлаа инээх”

Гунчан- дан эрчүүд байдаг болохоор тэр өрөөнд юу гэж унтуулах вэ дээ. Тоглож байхад чинь “шоолсон өнгө аястай”

 

Тэрүүхэн хооронд Жинёон жижиг өрөөг сулалчихаад

 

Жинёон- тэнд унтаарай. Би орыг чинь засчихлаа. Пару өнөөдөр надтай унтчихаа

Пару- та яагаад надтай унтана гэж. Найз охинтойгоо унтаачээ

Ари- “улаагаад сандраад байж ядлаа”

Жинёон- хөөе Пару наад амаа л даа

Пару-  заза Жинёон ахтай унтахгүй ээоронд нь Санеилтэй унтсан нь дээр

Сандеил- за болиорой. Би лав чамтай унтахгүй. Чанитай унтаа

Гунчан- ээ Сандеил ахаа яагаад надруу хөөгөөд байгаа юм бэ? Би ганцаараа унтах дуртайг мэджийж

Пару- би тэгээд хаана унттах юм бэ? Арай шалан дээр унтуулах гээгүй биз дээ

Шинү- би тэгвэл гудас аваад ирэх үү? Хаха

Пару- угаасаа Жинёон ахын найз охин нь миний орон дээр унтаж байгаа юм чинь ичээд байлгүй та хамт унтчихал даа. Би таны орон дээр унтчий

Жинёон- утгагүй юм яриад. Энэний амыг яаядаа хаха “худлаа инээх”

Шинү- заза Пару надтай унтаа

Пару- та хөнжлөө тийрээд эсвэл хөлөө над дээр ачаад, тас тэврээд бүр зовооно шд

Сандеил- тэгээд хаана унтахжийн ?

Гунчан- гал тогоонд бололтой хаха

Пару- за за Жинёон ахтай унтана

 

Хушуу нь янзын дорвойж ирээд хэлэв. Энэ байдал Аригийн элгийг хөшөөх шахжээ. Жижиг өрөөнд зассан 2 давхар орны 1 давхарт нь сууж байтал Жинёон орж ирээд тэврээд гарыг нь атган сууна.

 

Ари- ахаа та Нукаг юу гэж боддог вэ?

Жинёон- Нука юу? Ирээдүйтэй ахлагч гэж боддог

Ари- тэгээд л болоо юу?

Жинёон- ммхн. Өөр байх ёстой юм уу?

Ари- үгүй л дээ. Танд ямар нэг юм ярьж байснуу? Сайн хайртай ч гэдэг юмуу?

Жинёон- тэгдэг. Гэхдээ тоглоомоор хэлдэг байх. Би нээх тоодгүй юмаа. Надад чи л байхад болно.

Ариг өөр лүү нь харахад нүдрүү нь ширтэж байгаад

Жинёон- би чамд хайртай

Ари- би гэсэн хайртай

 

Жинёон хамрыг нь эгдүү хүрсэн байдалтай чимхээд дараа нь удаан ширтэлцлээ. Жинёон аажим аажмаар дөхөхөд Ари нүдээ анихад духан дээр нь үнсчихээд

 

Жинёон- яагаад нүдээ анисын? Хаха

Ари- би нүдээ анисан юмуу?

Жинёон- юу бодож байсан хэлээ?

Ари- “бантаад үсээрээ оролдоод улаалаа”

Жинёон- ингээд хайр хүргээд

Гэнгүүтээ уруул дээр нь гэнэтхэн удаан гэгч үнсчихлээ. Түүний зөөлөн булбарай уруулны бурам шиг амтанд энэ хорвоогоос тасрах мэт. Уруулаа салгамгүй дахин дахин үнсээд л баймаар…

Уруулаа салгаад Жинёоныг харахад Ари нүдээ тас аницан, гараа атгаад хөшөө мэт болжээ.

 

Жинёон-  энэ арай?

Ари- юу?

Жинёон- анхны үнсэлт?

Ари- “худлаа инээгээд толгой дохих”

Жинёон жаахан байдалд орчихоод л инээгээд

–         За унтдаа. Маргааш энт орно биз дээ. Сайхан амраарай

Ари- та бас сайхан амраарай

Жинёон- “нүдээ ирмэх” хайртай шүү гүнж минь

Ари- би ч гэсэн хайртай ахаа

 

Аригийн хаалгийг хаачаад нөгөө өрөөндөө ортол

 

Шинү- наад царай чинь яагаа вэ? Хаха

Гунчан- нэг л биш байна даа хаха

Сандеил- ахлагч минь юу болсон юм бэ дээ

Пару- миний бодлоор та 2 ?

Хамтлагийхан Жинёоныг шоолоод инээлдэнэ. Харин Шинү юу болсонг гадарлаж байсан ч чимээгүй л өнгөрлөө.

 

Жинёон- та нарт хэлэхгүй ээ. Бодлоороо л бол доо хаха. Би унтлаа.

2 давхар ортой 2 орны нэгнийх нь нэг давхарт Шинү, 2 давхарт Сандеил, нөгөө орны 2 давхарт Гунчан, 1 давхарт нь Пару Жинёон 2 унтана.

 

Өглөө ах нарыгаа унтаж байхад Ари эртхэн босоод энт дээр очиход Нука ганцаараа толинд хараад нулимстай дуу дуулна. Sandeul crush .

Ари- ямар нэг юм болоо юу? Яагаад уйлаад байгаа юм миний найз?

Гаранд нь хүрэхэд ууртайгаар гарыг нь түлхээд

одоо юу болох болоо. Нука бөөн уур байна уудаа

2 thoughts on “Би нэг л зүрхтэй “9р хэсэг”

Хариулт үлдээх

