Азын сугалаа *1р хэсэг*

цоо шинэ өгүүллэг цоо шинэ админ ирсэн. Анкасун. :)) түүний анхны өгүүллэг болохоор тусалж дэмжиж, сэтгэгдэл бичиж, урам хайрлаарай. илүү олон өгүүллэг хийх байх гэж найдаж байна. бас компютер нь болохгүй байгаа болохоор надаар дамжуулан хийлээ. түүний шинэхэн анхны *АЗЫН СУГАЛАА* мэнишотыг амтархан уншаарай 😉

https://i0.wp.com/media3.giphy.com/media/icGlaA2KeVpUQ/200_s.gif

 

хөтлөгч-Одоо хамгийн том шагналын эзнийг тодруулах гэж байна.энэ бол WM энтэртайнмэнтэд урилгаар орох эрхийн бичиг. Хэн хүнд тохиогоод байдаг аз биш шүү.

https://i0.wp.com/img2.wikia.nocookie.net/__cb20130403061447/drama/es/images/2/2a/Tumblr_ltemzjGWPe1qihfgk.jpg

Би- энэ үед сугалааны тоог юу гэж хэлэх бол гэж гартаа чанга атгалаа. Миний алга юу ч үгүй хөлөрчихсөн. Сугалаа ноорхойсон цаас болон алганы хөлсөнд дэвтжээ.

 

Хөтлөгч- *хэдэн 100н дугаартай эвхсэн цааснууд дунд гараа хийн эргүүлж эргүүлж байснаа хуймал нэг цаасыг гаргаж ирэн дэлгээд инээв* заа тоог зарлах цаг болжээ.

 

Энэ үед хүн бүхэн бас эфирд нам гүм байдал ноёрхоно.

 

Хөтлөгч- энэ алтан боломжийг авсан, аз нь алгандаа багтаж ядсан азтаны дугаар бол

 

Би нүдээ анимаар байсан ч хичээгээд харлаа.

 

Хөтлөгч- 19950403 энэ манай азтаны тоо бна. Хэрвээ азтан та үзэж байвал манай теливиз дээр ирнэ үү ? таньд баяр хүргий

 

 

би- ээжээ сая энд хэд хэд гэсэн тоонууд байсан бэ *сонин царай гаргах*

 

дүү-энэ шагналыг авсан хүнд бүр атаархаад үхэхнээ хэрвээ энийг хожвол нисээд үхэх байхаа *урвайх*

 

би- хэрвээ би бол яахуу? *нүд нь бүлтрэх гэж байгаа юм шиг харах*

 

дүү- тань шиг азгүй хүн лав биш

 

ээж- наад алсаас эзэмдэгчээ өгөөдөх миний кино гарах гээд бна

 

дүү-ээжээ миний хөл бөмбөг гарлаашдээ* муурын нүд гаргаад хушуугаа унжуулах*

 

ээж- энэ эгч чинь яаачив өмдөндөө баацан юм шиг царай гаргаад байхын

 

Дүү-анай зүгээрүү сая арай унгах гэж байгаад баацын биш виз хаха

 

Би- баасан ч чамаар баасаа цэвэрлүүлэхгүй *хэлээ гаргах*

 

Дүү – мэджил байгаа юм байна

 

Би дүүгийнхээ дэргэд гайхсан царайтай хэвээрээ суугаад өөдөөс нь хараад

 

би- намайг чимэхдээ

 

дүү- яачив? * нүүрлүү алгадав *

 

би- өвджийн хөөе. Ямар чанга алгаддаг юм бэ? *орилох*

 

дүү-анай уучлаарай гээд гэр тойроод гүйв

 

би чанга алгадуулсандаа шар хөдлөөд гэрээр нэг хөөж гүылээ. Муу золиг чинь ахлах сургуулийн хөл бөмбөгийн багийн гишүүн биш гэчихвий гэсэн шиг юун ч хурдан юм. Тэрнийг гүйцнэ гэдэг жинхэнэ лөөлөө дөө.

дүү-анай уучлаарай уучлаарай та л өөрөө чимх гээ биздээ тэгэхээр нь зодохын муухай чимхэх юмдаа гэж бодоод алгадцымаа гээд *гүйх*

 

би орилоод л гэнэдүүлж байгаад бариад авлаа.

 

ээж-хүүеээ яаанаа наад эгч чинь галзуурчиж түргэн дууд

гэж байснаа ээж гэнэтхэн л

 

ээж-яаанаа цаана чинь манай мину үхлээ энэ кү үнжэ юу хийгээд байгаан бээ

 

 

ээж энэ *Эхнэрий урхи*аа эмоцой ганцаараа яриад л үзээд байдын. Тэгтэл гаднаас аав баахан тортой юм барьсаар орж ирэв

 

дүү – яанаа бурхан минь намайг аваад яваач би юу буруу хийсэн гэж ийм аймшигтай галзуу хүмүүстэй намайг байлгана вэ? *үсээ зулгаах*

 

аав *миний охион* гэсээр гүйж ирээд тэврээд авав

 

аав- мөн бна миний охин мөн байна од болох тавилантай миний охин сая надлуу тв-ээс  ярьсан миний охин дуучин болох нь.

 

Гэснээ аав духан дээр минь үнэрлэлээ. ээж дүү 2 миний математикийн цагийн хичээл дээр гаргадаг мэдрэл царайг гаргацан сууж байв. аав бүгдийг нь ээжид тайлбарлаж өглөө. Ээрж муураад шүү. Учир нь аавын сэтгэл их хөдөлчихөж. ээж дүү 2 бөөн баяр.аав миний дуртай бүх амттай юмыг авчирcан байв.миний гэр бүл нэг иймэрхүү.

 

өө нээрээ өөрийгөө танилцуулахаа мартсан бйна шүү. Намайг Парк Сү Жүүн гэдэг. 18тай мөн сургуулиасаа төгссөн. Сүжү гэж бас дууддаг яг л архи шиг мухахааха. Аав ээж дүүтэйгээ хамт амьдардаг. аав минь нэг бяцхан машин засварын газар ажилуулдаг. ээж оёдолчин би тэр хүний ачаар дэлхийд цор ганц хувцас өмсдөг. надад хамгийн хөөрхөн хамгийн хүнд хамгийн зальтай цор ганц дүү байдаг.

Миний амьдралд тавтай морил.

http://gomaegifanfics.files.wordpress.com/2012/03/b1a4-for-magz.png

Сү Жүүний амьдрал энэ 5 залуугийн хэнтэй нь холбогдох болоо? сэтгэгдэлээр манай АНКАСУНД урам хайрлаарай. бас маргааш төрсөн өдрийн мэнд :))

One thought on “Азын сугалаа *1р хэсэг*

Хариулт үлдээх

