Би нэг л зүрхтэй *10р хэсэг*

Screen-Shot-2013-06-25-at-2.42.12-PM.png (640×358)

Нука- би зүгээр. Надаа санаа тавих хэрэггүй

Мөрлөөд хажуугаар зөрөөд явчихлаа. Араас нь гүйцэж очоод хаалга дарж зогсон

 

Ари- би найзыгаа ийм байгааг харчихаад яаж зүгээр зүгээр байх юм бэ? Би лав тэгэж чадахгүй

Нука- найзаа? *зэвүүн инээх* найз минь юм бол яагаад ингэж байгааг мэднэ шд

Ари-  чи юу яриад байгаа юм?

Нука- өчигдөр Жинёон ах та 2г харсан. Сайхан харагдаж байна лээ

Ари- тэр тэр тттэр нөгөө… юу *түгдрэх*

Нука- одоо бодоод байсан чинь баярлах шиг. Миний ах бишээ ах хайраа олсон байна. Үргэлж хайрлаж яваарай

Ари- нука? уучлаарай

Нука- гомдоогүй ээ. Уучлалт битгий гуй.

Ари- гэхдээ…?

Нука- сэтгэлээ барих болно.

Алгадах гэж байгаа юм шиг гараа нэг далайснаа ширүүн харц нь зөөлрөөд Ариг чанга тэврээд цурхиран уйлав.

 

Нука- чамайг үзэн ядаж байна

Ари-  уучлаарай *уйлах*

Нука- ахыг жаргалтай байлгахгүй бол алчихна шүү чамайг

Ари- амлаж байна

Нука- миний хэлэх юм бол ахыг жаргалтай байлгаарай.

Ари- хоёулаа найзууд хэвээрээ биз дээ.

Нука- магадгүй л юм. Ахын сэтгэлд чи л байдаг юм байна

Ари- чамайг ахад хайртайг мэдэж байгаа ч…

Нука- удахгүй энэ өрөөнд дахин уулзахдаа инээмсэглэж уулзана. Би дахиж уйлахгүй.

Ари- гэхдээ???

Нука- хуримандаа урихаа мартав? Ахыг хуурвал би булаагаад авна шүү

 

Нулимсаа арчаад гараад явахад өөрийгөө дэндүү амиа хичээсэн гэдгээ мэдрэнэ. Энэ үед Нука буцаж орж ирэв. Тэр цоглог гэж жигтэйхэн. Саяхан гуниагүй хүн шиг.

 

Нука- эмэгтэй хүн байж нүүрэ будаагүй юм уу?

Ари- будаагүй байна уу?

Нука- энэ золиг чинь будаагүй хэрнээ хөөрхөн юм гээч. Арь чинь ч гоё юм байна. Би будаад өгий

Ари- будаг? *цүнхээ ухах*

Нука- надаа будагнууд байгаа

Ари- би харин өглөө яараад гарчихсан. Будаж амжсангүй

Нука- хөөе арслан минь дебут хийчихвэл будаггүй явж чадахгүй болно доо.

Ари- яадын. Будаагүй ч хамгийн хөөрхөн оддын 1т орно биз

Нука- паах балиар онгироо юм хаха

 

Тэд улам ч дотнослоо. Зүй орох зайгүй гэдэг шиг.

3 жилийн дараа:

В1А4 Billboard-г удаа дараа тэргүүллээ. Гаргасан дуу бүхэн нь ХИТ болж, хэд ч ялав даа. Клип нь хүртэл хамгийн их үзэгчтэй, олны анхаарлын төвд байсаар…

So1 дебутээ саяхан хийсэн ч SOL фенүүдтэй болжээ. Энэ хүртэл Ари Жинёон 2г үерхдэгийг мэдэх хүн ховор ч тэд илүү болгоомжтой байх хэрэгтэй. Сэтгүүлч, папараци, фенүүд харвал дардан явж буй замд саад учрах вий гэж.

 

Зуны намуухан орой болзож дуусаад So1-ы дормын дэргэд хүргэж өгчихөөд ганц чанга тэврээд өөрөө дормлуугаа явлаа. Өглөө И Вон Мин захирал залгаад

*Жинёонаа хурдан ажил дээр ир*

Дууных нь өнгө нилээн шүрүүн.

Жинёоныг очиход 7 сонин гарт нь атгуулаад

И вон мин захирал- энэ юу болж байгаа юм? Ари та2 ?

Жинёон- захиралаа уучлаарай

Захирал- одоо үерхэл хориотойг мэдэхгүй байна уу? Та нар дэлхийг байлдан дагуулж, улс орон бүхний анхаарал та нарлуу чиглэж байна. So1 бас дебут хийж эхэлж байхад

Энэ мөчид Ари өрөөнд орж ирэв.

И вон мин захирал- энд суучих *сандал руу заах*

И вон мин захирал- одоо та 2 ирсэн болохоор шууд хэлий. САЛ

сэтгэгдэл сайн бвал дараагийн хэсэг орно гэж бгаа

4 thoughts on “Би нэг л зүрхтэй *10р хэсэг*

Хариулт үлдээх

