Наймаа *3р хэсэг*

Би тэрнийг хараад бүр балмагдчихсан. Суултуураасаа гялс босч өмдөө татаад зугтах гэж хажуугаар нь гүйн зөрлөө. Надад өөр арга байхгүй юм шиг. Хамгийн түрүүнд гэрээсээ гарах ёстой гэсэн бодол л эргэлдэнэ. Гарах санаатай хаалга руу очтол аль хэдийн дотроос түгжээд, түлхүүрийг хугалаад газар хаячихаж. Би *ээжээ* гэж ориллоо.

Сынхо- чи 1000 орилоод ээж чинь чамайг сонсохгүй *жуумалзах*

Би- чи муу новш миний ээжийг яасан?

Сынхо- Улсан руу. Аав руугаа явсан

Тэр надруу алхам алхамаар дөхөхдөө хувцсаа нэг нэгээр тайлна. Миний толгойд зэрвэс нэг санаа төрлөө. Энэ арга намайг аврах юм шигээ. Гал тогооны зүг толгойгоо эргүлээд тийш гүйж шургуулганаас балиусан хутга барьж адгийн новшийн зүг чиглүүллээ.

Би- ойртвол ална шүү новшоо *орилох*

Сынхо- би чамайг яагаачгүй байхад *2гараа өргөх*

Би- чамайг үхдэл болгий шүү

Зориглоод би нүдээ анин хутгаараа тэрэнлүү далайтал миний тэр гарыг бугуйгаар чанга атгачихлаа. Чанга базсанаас болоод гар минь бадаарч, цус боогдоход хутгаа газар унатал өвдсөн гараа барихад тэр хооронд намайг газар унагаад дээр минь гарч хувцаснуудыг минь урж эхэллээ. Би эсэргүүцэн ноцолдож байхдаа нүүрэнд нь хумсаа гүн шигтгээд майжив. Цусаа хараад уурандаа нүүрэн дундуур алгадахад оч маналзаад л…

Бурхан минь энэ чөтгөр авсан новш намайг тэнхээгүй болгоод хүслээ биелүүлэх гэж байтал гэрийн хаалгийг хэн нэгэн хэдэндээ хүчтэй өшиглөсөөр эвдэн орж иржээ. Нүд бүрэлзэж байвч танил хүн байна. Нөгөө ааш муутай онигор. Сонггюү Сынхо новшийг хэд хэд шанаадан алганы амтаа үзүүлтэл тэр газар амьсгаадан хэвтлээ.

Сонггюү- эмэгтэй хүнд тэнхээгээ гаргадаг арчаагүй заяандаа гомдож амьдар

Гээд нөгөө бахархал руу нь 2 гэгч нь хүчтэй дэвсээд намайг аван тэндээс гарав. Би түүний гарыг гарыг атгачихаад тавьж чадахгүй харин ч чанга атгаад уйлсаар… би нүдээрээ бороо оруулж байгаа байх…

Сынхо муу өөдгүй новш. Гюү гэнэт амандаа ингэж бувтналаа. Нулимсаа арчаад би юу сонссондоо бүр гайхаж байна. Яаж тэрнийг мэддэгийг асуухад

 

Сонггюү- Жун сура чиний ээж биз дээ?

Би- тэрийг..? o.O

Сонггюү- тэр бол чиний бодож байгаагаас ч илүү адгийн амьтан. Чөтгөр шиг

Би- та гэхдээ яаж…?

Сонггюү- чи тэрийг удахгүй мэднэ.

Би- би мэдмээр байна

Сонггюү- цаг нь болохоор

Би- олон юм надад зэрэг тохиолдлож байхад цаг нь болохоор гэж хэзээ?

Сонггюү-  тэгвэл нэг л юм чамд хэлий

Би-…?

Сонггюү- voice

Би- дуу хоолой…?

Сонггюү- нүдийг чинь боосон хүний царайг харсан уу?

Би- *толгой сэгсрэх*

Сонггюү- тэгвэл тэр хүний бас, Сынхогийн хоолойг сана…

 

Би бодоод байсан чинь тэр 2ын хоолой адилхан байсан. o.O

Сонггюү- ээж чинь аюулгүй байгаа

*бодох* Сонггюү тэр хүмүүсгийг мэддэг…хамсаатан байсан…мөнгө авсан…бас удаа дараа амийг минь аварсан…* би түүнээс айж эхэлж байна. Хол сууж цэрвэж эхэлжээ.

Би- өөрөө хэн бэ?

Сонггюү- Хэринээ…?

Би- надаас холд *орилох*

Сонггюү- чи буруу ойлгоод байна. Тайлбарлаад өгий

Би- таниас бишээ чамаас айж байна. *хоолой чичрэх*

Сонггюү- эхлээд миний юу хэлэхийг сонсчих. Яаж тэднийг танидгаа хэлий

Би- *ухарж алхах* даанч намайг гэртээ харь гээд байсан. сынхогийн гарт өгөх гэж тэгжээ…

Сонггюү- миний хэлэхийг сонсооч дээ.

би- итгэлийг минь авах гэж авраа юу?

Сонггюү- яалаа гэж дээ…

Би- хэлэхийг чинь сонсох хэрэггүй байх

 

Би харсан зүг рүүгээ гүйхээ өөр арга алга. Сонггюү араас дагсаар. Би битгий дага гэж уурласан ч араас явж байгаад гараас минь татаад

Сонггюү- чамд очих газар байгаа юмуу?

Би- өөрт чинь хамаагүй

Сонггюү- манайх руу явий

Би- надад одоо гай учруулахад өөрөө л дутаа юу? -_-

Сонггюү- очих газаргүй, мөнгөгүй байж хаачих гээд байгаан?

Би- би мөнгөгүй очих газаргүй байж болно. Гэхдээ өөр шиг чинь бузар аргаар мөнгө олоогүй. Метроны буудалд хонож, хүмүүсийн хаягдал хоолоор хооллоно.

Сонггюү- би бузар аргаар мөнгө олдоггүй. Маяглаад байлгүй дагаад яв.

Гарнаас атгаад чирээд явахад хэдэн удаа мултраад зугтсан ч намайг байгаад гэртээ авчирлаа. Би тэрний үйдэл бүрийг ажиглана.

Сонггюү- юуга тэгтэл хараав?

Би- харж болохгүй юу? Яах ч юм билээ.

 

Ингэж хэлээд би хажуугаар нь орж шүүгээнээс хутга аваад буцаад орон дээр нь сууж

Би- надруу ойртох гэж оролдох л юм бол…

Сонггюү- чи миний сонирхдог хүүхэн биш. Тэгэхлээр зүгээр

Би- би хүүхэн биш. 20 л хүрч яваа охин шүү *хутгаа барих*

Сонггюү- надад лав тэгэж харагдахгүй байна. Нэг хэсэгтээ манайд бай

Би- яах гэж?

Сонггюү- энд чи аюулгүй

Би- яагаад…?

Сонггюү- Сынхогийн гар хөл хэд хэд бий шүү.

Би- тэр юу хийдэг хүн юм?

Сонггюү- маргааш хэлий. Олон юм ярилгүй унт. Орой болчихож. Чи миний орон дээр унтаарай

 

Намайг орон дээрээ унтуулаад өөрөө газар гудас дэвсэж унтлаа. Би бараг толгой тавиад тас үсэрсэн байх. Тэгтэл гэнэт миний хөнжлийг хуу татан хаялаа.

үргэлжлэл бий. таалагдаж байна уу? 😀 сэтгэгдэл бичээрэй уншигчидаа

5 thoughts on “Наймаа *3р хэсэг*

Хариулт үлдээх

