Наймаа *4р хэсэг*

жаахан + хэсэг орсон болно. :p

sunggyu_gif_by_smoran-d524dka.gif (536×300)

Би цочиж сэрээд хөнжилөө тас тэврээд

Би- холдоорой…

Сонггюү- яасан? 

Би сандраад хутгаа хайхад Сонггюү миний хутгийг бариад инээчихсэн

Сонггюү- энийг хайгаа юу?

Би- надаас холдоорой. *дэрээ шидэх*

Сонггюү- хөөе тэнэгээ цаг хэд болж байгааг хардаа.

Би- Өглөөний 11-30 болж байна.

Сонггюү- би чамайг яав л гэж… :\ бос хоол хий гэж дуудах гэсийн.

Би- яагаад би хоол хийдийн? Зочин шүү

Сонггюү- миний гэрт үнэгүй амьдрана гэж бодоо юу?

Би- тэгээд?

Сонггюү- хоол хийж бай.

 

Чамд бол гоймон чанаад өгөхөд л болно гэж бодоод дуртай дургүй босоод гоймон чаналаа. Хажууд нь хэдэн хачир өрөөд ширээн дээр тавиад ааш муутыг дуудав.

Би- хөөе хоолоо ид

Сонггюү- за нүүр гараа угааж байна. Одоохон

Нүүрээ алчуураар гарч ирээд ширээний ард суучихаад хоол биш гоймон байга гэж голж эхлээд нөгөө ааш муут чинь. Би халбагийг нь булааж аваад тэгвэл битгий ид гэхээр үглэж байгаад л идэх юм. Бид 2 7 хоног нэг гэрт амьдаржээ. Нэгнээ харахаараа л хэрэлдэнэ. Сайхан аашийг нь хөдөлгөж байгаад би мэдэх юмаа эртхэн мэдэх хэрэгтэй.

1 өглөө эртлэн босч дуртай гурилтай шөлийг нь хийж өгөөд асуултуудаа булж эхэллээ.

Би- ээжтэйгээ уулзмаар байна

Сонггюү- болохгүй ээ. Бүх юм дууссаны дараа уулзаарай

Тэрний утас дугарлаа. Яг л дуудлага хүлээж байсан хүн шиг утсаа хурдан аваад

Сонггюү- за…хаана гэнэ…хэдийг өгөхийн?…яриасандаа шүү. Би одоо очлоо…

Ингэж яриснаа надруу хараад ажилтай болчихлоо орой ирээд ярилций гэж хэлээд гараад явлаа. Хаачих гэж байгаагаа ч хэлсэнгүй. Тэр явна гэдэг надад нэг талын боломж. Би Гюүгийн цамцнаас өмсөөд, нүдний шилийг нь зүүгээд Улсан руу явахаар шийдлээ. Ээжтэй уулзаж Сынхогийн талаар хэлэх хэрэгтэй. Гэрийнх нь шүүгээнүүдийг ухаж байгаад 25000 вон олоод халаасандаа хийгээд хамгийн ойрын автобусны буудал руу хурдаллаа.

Гудамжны таксфонд задгай мөнгө хийгээд ээж рүүгээ залгахад дуудсаар л…

Утсаа ээж авахад би шулганаж эхэллээ.

 

Би -Ээжээ танд хэлэх юм байна. Та одоо хаана байна. Би хулгайлагдаад. Тэгээд арай гэж гэртээ иртэл Сынхо намайг хүчиндэх гэж оролдсон. Ээжээ тэр новшоос хол байгаарай. Та сонсож байна уу? Ээжээ …

Сынхо- яасан гэнэ?

Дотор пал хийгээд, дотор муухайрж байна. Түүний хоолойг сонсохоор

Сынхо- ээждээ бүгдийг хэлэх гээ юу?

Би- ээжид утсыг нь өг. Чи тэрнийг яасан?

Сынхо-  яагаач үгүй ээ. Ярь ярь. Сура *дуудах* Хэрин ярий гэнэ.

Ээж- Хэринээ?

Би- та зүгээр үү? Сынхогоос хурдан холд. Тэр таны бодож байгаагаас өөр хүн

Ээж- юу?

Би- тэр намайг алж эрхтнүүдийг минь авах гэсэн тэгээд…

Ээж- тэгээд юу гэж?

Би- хүчирхийлэх гэсэн. Наад новшоосоо холд гуйя

Ээж- хар дараа юу? Хаана байна?

Би- надад итгэ л дээ

Ээж- хурдан гэртээ буцаад ир. Эмнэлэг явж наад мэдрэлийг чинь үзүүлэхээс *уурлах*

 

Дийд дийд…

Би- ээжээ ээжээ -_-

Ээж надад итгэсэнгүй. Харин ч галзуурчиж гэж хэллээ. Надаа огтхон ч санаа зовсон шинжгүй шүү. Гэхдээ ээждээ гомдлоо гээд алуурчинтай хамт үлдээж хэрхэвч болохгүй. Бодсоноо хэрэгжүүлэхэд нэг л хүн надад туслаж чадна. Сонггюү.

Гэрт нь буцаж очоод гараагүй юм шиг хувцаснуудыг нь угааж суунга гал дээр хоол тавьжээ. Загас барихын тулд өгөөш үмхүүлэх хэрэгтэй.

Шөнийн 00-35 минут

 

Сонггюү бүр ядарчихсан мөлхөх шахан орж ирээд миний дэргэд өөдөөс минь хараад хэвтчихлээ.

Би- хөөш холдоочээ *өшиглөөд унагах*

Сонггюү- би чамайг яах ч үгүй за

Буцаад дэргэд хэвтээд хөнжил дотор минь орж ирээд намайг цээжиндээ наагаад чанга тэвэрчихэв.

Би- ойртож болохгүй гэж хэлсэн санагдах юм

Тэр хариу хэлээгүй ч амьсгал нь хурдсаж, шүлсээ залгилах нь мэдэгдэнэ. Бас чимээгүй мэгших шиг. Толгойгоо өөд харуулан Сонггюүгийн царайг нь хартал түүний нулимс цийлэгнэн урсахдаа дэр нэвт норгожээ.

Би- чи зүгээр үү?

Сонггюү- мэдэхгүй юм. Юу ч асуулгүй намайг тэврээч

Улам чангаар бид тэврэлдэхэд зүрхний цохилтууд нэгэн адил хэмнэлээр түг түг…

Түүнрүү хармаар санагдаад. Яг л соронз бие биедээ татагддаг шиг. Түүнрүү удаан ширтэхэд дөлгөөн харц, халуун амьсгал нь миний биеийг арзаалган ямар нэг гэнэтийн зүйл хүлээх мэт догдолно. Талимаарсан харцаар шидэлцэж, түргэн түргэн амьсгалж бд 2н ягаахан уруул нийлж хайрын оч маналзах нь тэр.

Тэрний гар цамцан дотуур нурууг минь зөөлөн илж, хүзүүг мнь үнслээ. Би хэдэнтээ гүнзгий амьсгаа авч нүдээ анилаа. Тэрний зөөлхөн уруул намайг орчлонгоос тасруулахнээ. Хамаг бие минь хөших шиг. Түүний нуруугаар минь тэнүүлчлэх гар хөхөвчийг, цамцтай минь тайллаа. Би ч гэсэн түүний цамцыг тайлаж дээгүүрээ цээж нүцгэн болцгоолоо. Шунаж нэгнээ идэх гэж байгаа мэт үнсэлцэж түүний хөлөрсөн цээж нурууг илнэ. Бид 2 нэгнээ хүсэж байгаа бололтой. Хүзүүг минь үнсэх бүрт би түүний толгойг өөтөө улам наана. Хэнд ч өмнө нь харуулж байгаагүй тэр л нандин бүхнээ би түүнд өөрийн эрхгүй бэлэглэмээр… хормын дараа бид 2 хөнжилнөөс өөр нөмрөх халхлах зүйлгүй болж. Би тэрнийг  хараад ичиж байсан ч өөийн эрхгүй үргэлжлүүлэхийг хүсч байлаа. Тэрний нууцлаг зүйл миний нууцлаг руу орох үед ямар их өвдсөн гээч. Өөрийн эрхгүй гиншин орь дуу тавихад тэр минь духан дээр үнсээд

Сонггюү- өвтгөчихсөн үү? Уучлаарай *амьсгаадах*

Би- *толгой дохих* гэхдээ зүгээр дээ. Би тэснэ

Би түүнд яг л жаахан хүүхэд шиг түүнд эрхэлж охин насаа бэлэглэлээ. Яагаад ч юм түүнтэй байх надад сайхан байсанг нуухгүй ээ. Өглөө болж нар тэнгэрт мишээн байхад би хөнжилнөөсөө өндийж чададгүй. Улам шургаад л… яагаад гэвэл би ичээд байна. Хэзээ ч ийм зүйл хийж байгаагүй. Сонггюү тэгтэл нүүр гараа угаачихаад хажуугаар орж ирээд намайг тэврээд хэвтэв. Би нүтээ аниад унтаж байгаа мэт жүжиглэлээ…

tumblr_mi7sqt4UOZ1s4kf1so1_500.gif (500×286)

үргэлжлэл бий :))

 

5 thoughts on “Наймаа *4р хэсэг*

  1. яаа энэ өгүүллэг улам л намаййг татаад сонирхолийг минь татаад байх юмаа. Сониуч над шиг хүмүүсч хэцүүдээ ххэ мундаг админ шү ажилт битгий удаарай би бүр аймар хүлээж байгаа шүү

Хариулт үлдээх

